Anonym1Ha skrev 2021-11-23 20:06:49 följande:
Men WOW Inalina!! Vilken chock och va glad jag blir! Ett litet mirakel som ger så mycket hopp!! Kroppen alltså!! Håller tummarna för er, stenhårt!! <3
åh tack så fina ni är och vad roligt att så många hänger kvar i tråden som det gått bra för

!
Amelia84 skrev 2021-11-23 21:15:15 följande:
Men vad är det jag läser?!?! WOW WOW WOW!! Vilka underbara nyheter! Vilken grej! Det är ju heeeelt galet och helt jäkla underbart! Och ni som satt och funderade på äggdonation eller inte och så går ni och blir på smällen helt på egen hand!!! Jag är så överlycklig för er skull! Stort stort grattis!!!
Tack
! hehe ja vet helt otroligt och underbart som du säger
får hoppas jag får pusta ut lite efter ett ultraljud med hjärtslag nästa gång, har svårt att fatta när själva befruktningen har skett faktiskt (fattar att det låter konstigt men tror jag har haft ÄL 2 gånger förra månaden!) allt blev nog lite uppochner av förra IVF och diverse sprutor etc! jag var på ett ultraljud för 2 veckor sedan senast, den 12 nov. då kunde de inte se något i livmodern (jag har ju t.o.m. bilderna och där syns bara slemhinnan). så något har ju vuxit fram de senaste 2 veckorna så förhoppningsvis är det mer att se nästa vecka på VUL.
hur mår du??
endotjej92 skrev 2021-11-23 20:19:43 följande:
Vilket bra minne! Fick en blödning typ 2 dagar efter jag plussade men det var endast en gång när jag gick på toa. Allt har gått bra har haft svårt att tro det själv men har fått de bebisen massor med gånger i v. 7, v. 8, v. 13, v.15 och vecka 17 två av gångerna har jag betalat för extra ultraljud för att lugna mig hehe man blir lite orolig när man kämpat så hårt, det är svårt att förstå att det är verkligt. Är nu i vecka 18 och inväntar rutinultraljud:)
Så härligt då får du och din man njuta av kvällen och försöka ta in detta fantastiska besked!<3
ja men precis, jag hade också blödning i min första graviditet så jag kände igen mig lite i det där. och givetvis i den där oron att man gärna vill se pyret varje vecka på ultraljud hehe!
tack för fina ord och så roligt att alla hejar på! jag är ju försiktigt optimistisk än så länge då det egentligen bara är ett plus och 'något i livmodern' ännu och inte så mkt mer bekräftat men klart jag gärna vill tro på att detta ska gå vägen. jag slapp i alla fall sitta o syna gravtestet med lupp och scanner denna gången haha - alltid något! så spännande med RUL, efter det kan man andas ut ännu lite mer