Fogeln skrev 2021-12-17 21:17:41 följande:
Jag håller verkligen med dig! Fokusera på det lilla miraklet så är det enklare och även om måendet inte är på topp så känns sinnet så oerhört mycket lättare nu efter att ha fått se den lilla på vul och i tron av att den är där för att stanna till juli! (Och sen komma ut såklart :D) första veckorna efter plus var så oerhört nervösa då vi samma dag som plusset fick veta från en klinik vi tänkte byta till att jag såg ut att ha i det närmaste slut på äggblåsor och att de knappt vågade tro på att vi skulle kunna genomföra ett endaste försök till. Det kändes verkligen som att den lilla rackaren som nu är här för att stanna är ett riktigt mirakel <3
Vad tar du för medicin? Jag har testat postafen utan direkt framgång men ska träffa barnmorska på måndag och be om något annat.
Vad roligt att vi är så nära! Din resa är verkligen så häftig och visar på att man nästan aldrig kan räkna ut den egna kroppen :)
hej! ja det känns verkligen som att detta var sista försöket innan en ev äggdonation, så jag är oerhört glad och tacksam om detta kan gå vägen nu. det är tufft att få besked att de egna äggen verkar svika en, men ingen har ju ett exakt svar, man förstår också att de inte vill ge hopp där det knappt finns heller.
min klinik tyckte vi slängde pengarna i sjön som tänkte försöka en gång till med egna ägg..
jag får nåt som heter Cariban men det ges nog inte i Sverige tror jag, däremot har ni en bra medicin som heter Lergigan Comp som man kan få utskrivet.
med den medicinen kan jag åtminstone jobba på förmiddagarna och gå ut på en promenad eller liknande, så jag vågar inte sluta med den ännu.
Kram!