Clemmentina skrev 2021-12-15 09:21:46 följande:
Tack Frida! Ja det känns roligt. Blir inte återföring i denna cykel (de gör aldrig färskåterföring) utan det blir först nästa år om vi får några okej embryon. Vi kommer testa pgt-a och hoppas så att det finns några embryon som klarar det.
Hoppas att de klara testningen fint och att ni får fina till frysen att kunna sätta in under nästa år

Mimzan skrev 2021-12-15 09:38:05 följande:
Hejsan! Här har ni en nykomling som läser era inlägg med stort intresse. Jag och min sambo väntar på remiss för att påbörja ivf nästa år, så spänd och rädd på en och samma gång ????
Välkommen hit! Spännande att få köra igång, är det i början av året ni är planerade?
Frida123123 skrev 2021-12-15 11:00:28 följande:
Försöker jobba men jag har svårt med att att fokusera.
Jag borde vara jätteglad, jag är ju gravid. Men pga två tidigare missfall efter varandra som upptäcktes på vul känner jag mig just nu bara deppig. Tycker inte jag är pessimistisk utan realistisk. Visst, det kan gå bra, men annars, ska jag gå 3,5 vecka och tro att jag är gravid om jag inte är det. Jag vill också se tickande hjärta ????, mest av allt,såklart.
Inte konstigt alls när du har de erfarenheter av barnlöshet och missfall som du har. Du får lov att känna det du känner, oavsett känsla. Men hoppas att denna gång är annorlunda vid VUL

och att den positiva känslan kan komma och sedan få landa mer tryggt.