senapp skrev 2021-12-19 08:13:48 följande:
Fattar det! Men det vet man ju inte innan. Även om man hör många historier såklart.
Mysigt med fint hus ändå <3
Tack IVF2021 och senapp för tips och erfarenheter. Tröstande att höra. Så här i efterhand ångrar jag att jag vände mig till regionen och inte gick privat direkt. Det låter som en helt annan värld!
Jag har ganska oregelbunden cykel så jag fick ändå första lediga tid för nästa behandling, tyvärr är den först v10. Dvs väntetid på 13 veckor. Men, eftersom min cykel är just oregelbunden finns ingen garanti för att det kommer bli v10, det beror på när min blödning kommer och när det finns ledig tid. Det gör mig väldigt stressad att min fasta punkt att sikta på och planera efter inte alls är särskilt fast. Jag ska prata med min läkare i mellandagarna, jag fick en snabb tid, vilket innebar 3 veckor efter min förfrågan om läkarbesök när FET:en inte blev något. 3 veckor för att få ställa sina medicinska frågor känns som en evighet. Ska bland annat höra om vi kan göra något för att få min cykel mer förutsägbar och igen fråga om nästa steg. Har ännu inte hört vad de ordinerat, om de ens har funderat över det än.
Jag upplever att det är hjälpsamt för mig att få skriva av mig här, även om jag låter gnällig. Kram på er