Hej
Har ni varit med om att ni upplever att det är mer medel i den färdigblandade vätskan behållare än det borde vara. Jag har 1200IU paketet och skall ta 300ml varje kväll. Vi har nu injicerat: ons, tors, fre, lör, sön varje kväll tror vi 300ml. Hur många doser räker en flaska till? Det borde ju vara 4 dagar 300ml varje gång. Ser ut och vara typ 300ml kvar nu, förstår ingenting..kan vi ha skjutit in luft? Jag ringde Spanien nu i panik och hon som svarade sa att det är alltid extra medel i flaskan, att jag inte skall vara orolig och gå på ultraljud imorgon får man se om man justerar dosen, att jag får prata sen med min personliga assistent. Något tror jag hänt i alla fall att stimuleringen kickat igång då jag är trött men ändå inte då äggstockarna leker lattjolajban. Var på toa typ 4 ggr inatt kunde inte sova, känns som poptarts gamla godiset som smällde i munnen ni vet smäller/rycker som i nedre delen av magen och antar jag ut i äggstockarna, så nått har väl hänt ändå? Nu känns det lika dant så blir väl inte mycket sömn är jag rädd, men just nu är jag glad att nått verkar ha hänt i alla fall då det ser ut som vi missat nån dos eller så inte då det är mer i flaskan. Ni som tagit 300ml per dos hur många dagar tog det innan den var tom? Ska försöka känna lugnet, man skall inte överdosera i alla fall det vet jag, då kan det bli illa och man blir överstimulerad..