• Tjej94

Vi som startar ivf behandling 2021

Hallåj! Nån mer som ska påbörja ivf behandling i början 2021?

Jag och min sambo har försökt i 2,5 år, ska på planeringsmöte i januari för å få reda på vilket protokoll jag ska gå.

Hoppas nån vill följas åt i denna tråd :))

• Svar på tråden Vi som startar ivf behandling 2021
  • Kronärtskocka
    Always choklad skrev 2022-07-05 20:32:08 följande:
    Hur ser det ut för dig då. Är det stimulering och insättning snart?

Jo segt och vänta men inget att göra. 

Jodå, jag ruvar för fullt. Statistiskt större chans än någonsin. Men det är ju ingen garanti. Men jag mår alltid bättre att vara i ett försök jmf med att vänta så på så sätt är det skönt.

• Always choklad
    Kronärtskocka skrev 2022-07-07 16:27:23 följande:

Jodå, jag ruvar för fullt. Statistiskt större chans än någonsin. Men det är ju ingen garanti. Men jag mår alltid bättre att vara i ett försök jmf med att vänta så på så sätt är det skönt.

Har fått veta en klarade PGT-A glad men fattar inte riktigt än. Båda har varit så inställd att det skulle gå dåligt så nu är man typ matt. Kommer landa i detta snart och börja förbereda mig för nästa steg. Håller tummarna för dig. 
  • Kronärtskocka
    Always choklad skrev 2022-07-07 19:54:52 följande:
    Har fått veta en klarade PGT-A glad men fattar inte riktigt än. Båda har varit så inställd att det skulle gå dåligt så nu är man typ matt. Kommer landa i detta snart och börja förbereda mig för nästa steg. Håller tummarna för dig. 
    Grattis! Så skönt att ha en godkänd i frysen. Men förstår också anspänningen som då kan släppa. Hur ser planeringen ut nu för er? Tack
  • Always choklad
    Kronärtskocka skrev 2022-07-08 16:12:55 följande:
    Grattis! Så skönt att ha en godkänd i frysen. Men förstår också anspänningen som då kan släppa. Hur ser planeringen ut nu för er? Tack
    Hej beror på mensen men nån gång i augusti nu förutsatt att slemhinnan är bra. 
  • Always choklad
    Kronärtskocka skrev 2022-07-08 16:12:55 följande:
  • Kronärtskocka
    Always choklad skrev 2022-07-09 18:08:49 följande:
    Hej

Skönt att väntan inte blir så lång, augusti är ju snart. Hoppas slemhinnan ser fin ut!
  • Always choklad
    Kronärtskocka skrev 2022-07-10 10:06:55 följande:
    Hej

Skönt att väntan inte blir så lång, augusti är ju snart. Hoppas slemhinnan ser fin ut!
    Tackar
  • Always choklad

Hej nån som tagit probiotics och fört in i slidan inför FET?

Finns en uppsjö, vet inte vad jag skall köpa/beställa...

• AndraSladdis
    Always choklad skrev 2022-07-07 19:54:52 följande:
    Grattis!! En mycket bra chans för graviditet i augusti mao. 
  • AndraSladdis
    Always choklad skrev 2022-07-12 17:43:35 följande:

Hej nån som tagit probiotics och fört in i slidan inför FET?

Finns en uppsjö, vet inte vad jag skall köpa/beställa...

Nja, jag har tagit sådana kapsyler nån gång. Hittade bara en vaginalkapsel och tog den. Kanske hette det Lactogyn? Men kanske bäst att fråga din klinik vilka de rekommenderar. 
Svar på tråden Vi som startar ivf behandling 2021