• sallu93

BF november 2021

Hallå!
    Finns det nån annan som plussat och har bf november? :D
    Tänkte vi kunde prata av oss lite här :)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-03-05 10:05
    De som vill va med i fbgruppen kan skicka meddelande åt mig här på familjeliv, med namn på fb och profilbild.
  • Svar på tråden BF november 2021
  • Spjälsäng
    Lykkelina skrev 2021-03-18 11:02:47 följande:

Plussade i söndags och enligt appen har jag bf 21 november om allt går vägen! Det blir vårt andra barn och vi längtar så! ?? Önskar också att få vara med i fb gruppen, skriver ett pm :)

GRATTIS!
  • Johanna1923

Jag plussade förra veckan vilket såklart är jättekul, men också såå läskigt. Det är mitt första barn och jag har ingen koll på någonting! Jag har googlat en hel del och laddat ner flera graviditetsappar så känner mig ändå lite mer informerad nu Glad
    Jag är gärna med i FB gruppen för att kunna bolla med er andra! Hjärta

BF 21/11

• Lykkelina
    Johanna1923 skrev 2021-03-18 14:28:17 följande:

Jag plussade förra veckan vilket såklart är jättekul, men också såå läskigt. Det är mitt första barn och jag har ingen koll på någonting! Jag har googlat en hel del och laddat ner flera graviditetsappar så känner mig ändå lite mer informerad nu 

//

Jag är gärna med i FB gruppen för att kunna bolla med er andra! 

BF 21/11

Grattis!! ?? Vi har samma bf ????
  • Vårkärlekbarn

Vad heter gruppen på fb har lagt in mig på 2st.. är ja inte med ännu så vill ja gärna oxå vara med då ja är mer inne på fb än här

• sallu93

Grattis alla nya :) va kul att vi börjar va några stycken!
    Har skickat och svarat på alla pm, men det tar ju lite tid :D så förlåt om det dröjer med fb gruppen...

• Johanna1923

Va spännande! Vore kul att följas åt Glad

Och grattis såklart! 

Lykkelina skrev 2021-03-18 16:02:24 följande:
    Grattis!! ?? Vi har samma bf ????
  • Lys12

Hej alla! Jag kommer också ha BF i november. Tror det blir runt den 25 november! Men jag ringde idag till MVC och kvinnan sa att när jag är i cirka vecka 7, så kommer hon ringa mig för att ha hälsosamtal mm. Men när jag googlar på första besöket hos barnmorskan så ska man ha hälsosamtal plus ta blodprover osv. Men jag ska ju bara ha ett vanligt telefonsamtal? Vet ni hur ni kommer ha de på första mötet? Tycker de verkar lustigt och tänker om jag ska ringa och fråga igen om de verkligen stämmer?

• Bacon89
    Lys12 skrev 2021-03-18 19:08:55 följande:

Hej alla! Jag kommer också ha BF i november. Tror det blir runt den 25 november! Men jag ringde idag till MVC och kvinnan sa att när jag är i cirka vecka 7, så kommer hon ringa mig för att ha hälsosamtal mm. Men när jag googlar på första besöket hos barnmorskan så ska man ha hälsosamtal plus ta blodprover osv. Men jag ska ju bara ha ett vanligt telefonsamtal? Vet ni hur ni kommer ha de på första mötet? Tycker de verkar lustigt och tänker om jag ska ringa och fråga igen om de verkligen stämmer?

På mitt mvc är det hälsosamtal först och senare runt v 11-13 är det inskrivning och då är det blodprover och mer info :)
  • Lys12
    Bacon89 skrev 2021-03-18 19:26:38 följande:

På mitt mvc är det hälsosamtal först och senare runt v 11-13 är det inskrivning och då är det blodprover och mer info :)

Okej! Tack för infon. Har en vän som födde nyligen och hon sa att på hennes första möte hade de hälsosamtal och tog prover. Men kan ju va ändrat i och med pandemin osv :1)
Svar på tråden BF november 2021