BF november 2021
Tänkte vi kunde prata av oss lite här :)
De som vill va med i fbgruppen kan skicka meddelande åt mig här på familjeliv, med namn på fb och profilbild.
Plussade i söndags och enligt appen har jag bf 21 november om allt går vägen! Det blir vårt andra barn och vi längtar så! ?? Önskar också att få vara med i fb gruppen, skriver ett pm :)
Jag plussade förra veckan vilket såklart är jättekul, men också såå läskigt. Det är mitt första barn och jag har ingen koll på någonting! Jag har googlat en hel del och laddat ner flera graviditetsappar så känner mig ändå lite mer informerad nu 
Jag är gärna med i FB gruppen för att kunna bolla med er andra! 
BF 21/11
GRATTIS!
Jag plussade förra veckan vilket såklart är jättekul, men också såå läskigt. Det är mitt första barn och jag har ingen koll på någonting! Jag har googlat en hel del och laddat ner flera graviditetsappar så känner mig ändå lite mer informerad nu
//
Jag är gärna med i FB gruppen för att kunna bolla med er andra!
BF 21/11
Vad heter gruppen på fb har lagt in mig på 2st.. är ja inte med ännu så vill ja gärna oxå vara med då ja är mer inne på fb än här
Grattis alla nya :) va kul att vi börjar va några stycken!
Har skickat och svarat på alla pm, men det tar ju lite tid :D så förlåt om det dröjer med fb gruppen...
Va spännande! Vore kul att följas åt 
Och grattis såklart!
Hej alla! Jag kommer också ha BF i november. Tror det blir runt den 25 november! Men jag ringde idag till MVC och kvinnan sa att när jag är i cirka vecka 7, så kommer hon ringa mig för att ha hälsosamtal mm. Men när jag googlar på första besöket hos barnmorskan så ska man ha hälsosamtal plus ta blodprover osv. Men jag ska ju bara ha ett vanligt telefonsamtal? Vet ni hur ni kommer ha de på första mötet? Tycker de verkar lustigt och tänker om jag ska ringa och fråga igen om de verkligen stämmer?
Hej alla! Jag kommer också ha BF i november. Tror det blir runt den 25 november! Men jag ringde idag till MVC och kvinnan sa att när jag är i cirka vecka 7, så kommer hon ringa mig för att ha hälsosamtal mm. Men när jag googlar på första besöket hos barnmorskan så ska man ha hälsosamtal plus ta blodprover osv. Men jag ska ju bara ha ett vanligt telefonsamtal? Vet ni hur ni kommer ha de på första mötet? Tycker de verkar lustigt och tänker om jag ska ringa och fråga igen om de verkligen stämmer?
På mitt mvc är det hälsosamtal först och senare runt v 11-13 är det inskrivning och då är det blodprover och mer info :)