Stickling skrev 2021-05-08 19:10:14 följande:
Tack, ja ibland har man liksom fullt upp med att hantera bara sin egen process.. Men fint att se gemenskapen här inne, har varit väldigt fina samtal på sistone. Tack snälla, ja får se till att unna mig något extra i helgen. Hur går det för dig, när har du bim? Kram!
Jo det har verkligen varit mysigt i tråden denna månad :) tror att man behöver mer sånt för att kunna avlasta sina tankar och känslor ibland, och ha lite glädje för andra som kämpar :) <3
Jag har BIM på onsdag, men har kort LP. Jag är helt bestämd att inget händer, har tom bokat en tid på privat fertilitetsutredning i Stockholm och är så nöjd med beslutet :)
Mimow11 skrev 2021-05-08 19:51:29 följande:
Fler än jag som tycker det är lite "jobbigt" eller nervöst inför att testa ? Vill ju så gärna ha ett plus och nästan så länge man inte vet så är det lättare?
Hehe jag har ångest så mitt hjärta stannar till typ 20ggr om dagen varje gång jag tänker på det, är sjukt irriterande och påverkar stressnivåer på ett dåligt sätt. Jag kan bli som en normalfungerade människa till typ äl+7 och sen i 4 dagar är jag besatt, trots att man inte tror att det händer så hoppas man alltid <3 jag brukar testa för att, iaf en dag, kan jag lugna ner mina tankar när det är negativt. Det är när man ser något så börjar stresset