MsTintin skrev 2021-05-07 15:14:36 följande:
Imorse kom tempdippen och nu har mensen smugit sig igång :( Lustigt hur även denna kan ändras, tidigare har den alltid börjat med världens mensvärk och medelrikligt flöde, men de senaste tre gångerna har den börjat med lätt flöde en dag för att sedan stegra till medel och världens mensvärk.
Ska man försöka vara positiv så ska jag på middag imorgon och kommer med gott samvete kunna unna mig en öl eller två! Nästa cykel tänkte jag testa Femifert + omega 3, koffeinfritt samt fertilitetsyoga, får se vad det blir av det haha :)
Oh well, det har varit kul att få hänga med er denna cykel, jag håller fortsatt tummarna för er som fortfarande väntar på BIM att ni får positiva resultat! Vi ses kanske några av oss i juni-tråden (gud vad sjukt det känns, 1,5 år av försök hade jag aldrig trott skulle hända oss - men det gör man väl aldrig).
Ha en bra fredag och en bra helg!
Åh, beklagar :( det suger verkligen, hoppas att du får lite egentid att återhämta dig under helgen iaf <3 det finns ingen rätt eller fel sätt att vara ledsen, so you do you!
Stickling skrev 2021-05-08 11:27:04 följande:
Hej alla! Har varit inaktiv här i tråden på sistone, men har läst ikapp och vill säga grattis till alla som plussat! <3 Jag hade fått upp lite hopp den här cykeln, tempen låg så stadigt och fint, men störtdök idag och mensen är nu på väg. Lycka till alla ni andra, hoppas vi inte ses i junitråden!
Hej! Det är helt ok att ta paus från tråden, det kan bli mycket när man både kämpar själv OCH delar bli en del av andras upplevelser här. Det kan bli emotionellt tugnt. Väldigt trist att mensen kom för dig :(( hoppas att du unnar dig gott under helgen och förhoppningsvis känner sig lite redo inför nästa vecka. Kram!