BIM Juni
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Jo så är det, hadde positivt redan på dag 13, och är på dag 15 idag, så nu bör ägget släppt iallafall! Har idag även haft sjukt mycket äl flytningar Haha! Både vattniga och äggvita! Så jag gissar på att det släppt idag :). Återstår att se om min tempratur är högre imorgin ;).
Ja det ser väldigt positivt ut! Grattis! :)
Kan någon hjälpa mig? Jag har tagit ett testa tidigt graviditetstest idag. Är jag gravid??
Ah spännande! Det låter ju lovande :)
Kan någon hjälpa mig? Jag har tagit ett testa tidigt graviditetstest idag. Är jag gravid??
Ja! Idag va det en tempraturhöjning som jag beräknat :). Ägglossningen har skett och nu är det bara att vänta :)<3
Ska ta ett till graviditetstest för säkerhetsskull idag. Jag skulle fått mens om ca 2 dagar :)
Ska ta ett till graviditetstest för säkerhetsskull idag. Jag skulle fått mens om ca 2 dagar :)
Nu får vi hoppas på juni!!