BIM Juni
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Gud, jag blir helt tokig! Tycker mig se/känna flera symptom som är ovanliga för mig eller som inte borde komma i den här delen av cykeln, men förstår också att mycket kan vara inbillning eller överanalysering, eftersom ÄL borde varit för bara några dagar sen...
Ni som har plussat förut, vad har ni haft för supertidiga tecken (om några)? Blir fasen galen på min egen hjärna, haha!
Kul med alla nya här :) välkomna :)
Imorgon är det en vecka sedan äl. Har absolut inga symtom :) tänkte testa med ett tidigt test på söndag. Är då på äl+10. När börjar ni testa er?
Haha, jag var likadan förra cykeln. Hjälpte inte att mensen var en vecka sen så jag gick ju bananas här hemma! :so
Vet inte vad man ska göra för att sluta tänka på det i väntan på BIM, behöver hitta mer hobbys ;)
Tänkte också testa på söndag, är då på ÄL +10. Inbillar mig det ger tur att det är morsdag....börjar ju bli knäpp nu hahahahaha x)
Tänkte också testa på söndag, är då på ÄL +10. Inbillar mig det ger tur att det är morsdag....börjar ju bli knäpp nu hahahahaha x)
Tänkte också börja testa på morsdag ;)
Haha ja... jag har dessutom väldigt oregelbunden cykel så jag vet aldrig om jag är sen pga gravid eller bara för att min menscykel är en rövhatt, haha.
När har du BIM?
Jag behöver hjälp...
Jag har beräknad bim nu på mån den 31 maj. Plus minus en dag. Nu när jag va och kissade va där en flytning i trosan som va där va rosa aktigt i, jag tog de på papper o de va verkligen rosa, samt när jag torkade mig va de lite rosa på pappret.. kan de va mensen på g redan eller nid?
Jahaa ok! Det har du ju rätt i!
Ja det hade varit en dröm (kändes dock läskigt o läsa "du kanske redan är gravid nu:) " hahaha), men jag tänkte vänta med graviditetstester till jag verkligen bekräftar att min mens är sen - om den blir sen så att säga.
Så svårt när jag inte har identiska cykler varje månad, cyklerna ligger mellan 27-35 dagar typ..
Tack!! håller de också även fast det känns too good to be true om det skulle ske på första försöket haha! :D
Gud, jag blir helt tokig! Tycker mig se/känna flera symptom som är ovanliga för mig eller som inte borde komma i den här delen av cykeln, men förstår också att mycket kan vara inbillning eller överanalysering, eftersom ÄL borde varit för bara några dagar sen...
Ni som har plussat förut, vad har ni haft för supertidiga tecken (om några)? Blir fasen galen på min egen hjärna, haha!