BIM Juni
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Kul med alla nya här :) välkomna :)
Imorgon är det en vecka sedan äl. Har absolut inga symtom :) tänkte testa med ett tidigt test på söndag. Är då på äl+10. När börjar ni testa er?
Imorgon är det en vecka sedan äl. Har absolut inga symtom :) tänkte testa med ett tidigt test på söndag. Är då på äl+10. När börjar ni testa er?
Här planerar man för en trea. Jättekul att få göra denna resa en sista gång! Mensen är precis på väg att avta efter uttagande av p-stav, BIM bör vara 21-24 juni där någon gång. Längtar efter plusset samtidigt som det känns läskigt!
Vi är förresten 8 tjejer som kör en hemlig FB-grupp om någon vill hänga på och stötta ????
Hej! Äl-flytning försvinner efter ägglossning. Att äl-stickan visar ägglossning betyder egentligen att hormonet som ska få äggen att släppa är förhöjt. Men betyder inte att ägget släpper, det går bara att veta med temperaturskifte
Håller tummarna för att den gå igenom nu! Fortsätt att agera som du har ägglossning <3
Hej! Fråga om detta med ÄL-flytningar, när kring ägglossning får man dom? Har försökt googla men kommer inte fram till något. Får man dom innan, under eller efter ägglossning?
Hej! Fråga om detta med ÄL-flytningar, när kring ägglossning får man dom? Har försökt googla men kommer inte fram till något. Får man dom innan, under eller efter ägglossning?
Gud, jag blir helt tokig! Tycker mig se/känna flera symptom som är ovanliga för mig eller som inte borde komma i den här delen av cykeln, men förstår också att mycket kan vara inbillning eller överanalysering, eftersom ÄL borde varit för bara några dagar sen...
Ni som har plussat förut, vad har ni haft för supertidiga tecken (om några)? Blir fasen galen på min egen hjärna, haha!
Jag har också en vecka sen äl idag och kommer prova på söndag om jag inte lyckas hålla mig förra månaden väntade jag till bim men det va nog en engångsföreteelse...
Jag fick dem 2 dagar innan jag fick glad gubbe på ägglossningstestet. Några dagar efter glada gubben fick jag vita krämiga flytningar typ..
Det fertila sekretet ser du innan och under ägglossning, så när du ser det så ha sex
för mig kommer det 2 dagar innan cirka och tar slut på äl-dagen. Dagen efter ägglossning är det typ torrt :)