BIM Juni
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Jag slutade dricka alkohol för ett par månader sedan och har dragit ner rejält på kaffet (till en/två koppar om dagen stället för cirka sju, som ju inte var någon bra mängd oavsett :) ). Började också med folsyra och omega 3 när jag började känna att mensen var på väg tillbaka efter p-pillerstopp.
Nu har jag ju kanske plussat, så nu är jag så klart extra försiktig, men om jag inte är gravid och vi fortsätter försöka vet jag inte om jag hade tänkt vara jätteförsiktig hur länge som helst. Hade nog kunna tänka mig att ta mig ett glas vin eller öl efter mens, t.ex. om min cykel hade stabiliserats så att jag var hyfsat säker på att det var just mens.
Hur gör du själv?
Alltså herregud jag ÄR I CHOCK ????!!!! jag tog ett LH test för att se om jag vågade slösa det enda grav-testet jag hade hemma...hört Lh testerna kan visa positivt på hcg oxå. Och jag har aldrig fått ett så starkt test på Lh som idag!!! Så då bestämde jag mig för att ta digitala testet jag hade hemma. Och kolla detta ???? nu är jag suuuuperorolig istället för att få mens ????
Jag som cyklade (träning) typ tre timmar idag...kan det skada en så här tidigt graviditet ????
Alltså herregud jag ÄR I CHOCK ????!!!! jag tog ett LH test för att se om jag vågade slösa det enda grav-testet jag hade hemma...hört Lh testerna kan visa positivt på hcg oxå. Och jag har aldrig fått ett så starkt test på Lh som idag!!! Så då bestämde jag mig för att ta digitala testet jag hade hemma. Och kolla detta ???? nu är jag suuuuperorolig istället för att få mens ????
Jag som cyklade (träning) typ tre timmar idag...kan det skada en så här tidigt graviditet ????
Någon som vet när ägget tidigast kan fästa? :)
Stort Grattis till trådens första två plus <3 <3 :)
Någon som vet när ägget tidigast kan fästa? :)
Efter tre dagar har jag läst.