BIM Juni
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Ja, absolut:
Det är ju som sagt väldigt svaga streck, men tycker att RFSU-testet är rätt så tydligt igen.
Hej till alla nya!
Vad kass jag känner mig som inte hänger med här, det liksom glöms bort när man inte får några aviseringar om nya inlägg hehe.. :|
Hur gör ni? Lever ni på som vanligt fram till positivt gravtest eller ?skärper ni till er? efter äl fram till testsvar?
& hur räknar man? Jag fick positivt ältest 20/5, är jag då på äl+9 eller äl+8 ?
Kan absolut ske så sent. Så du har säkerligen tolkat signalerna alldeles rätt :) Hoppas det tar sig för dig denna månad!
Hjälp! Idag på ÄL+9 har jag haft jätte mycket ägglossnings sekret, (alltså verkligen äggviteliknande och bygga broar) plus "mensvärk" och super ömma bröst. Vad är detta? Kan jag ha ägglossning igen?
Hjälp! Idag på ÄL+9 har jag haft jätte mycket ägglossnings sekret, (alltså verkligen äggviteliknande och bygga broar) plus "mensvärk" och super ömma bröst. Vad är detta? Kan jag ha ägglossning igen?
Ja, har nästan börjat tro det själv nu, och berättade om testet för min partner också. Fast försöker att inte ta FÖR mycket för givet på grund av strecken eftersom det ju ändå är så pass länge innan BIM. Tack för pepp! Vad skönt det är att kunna posta här.
Är du säker på att du ägglossat? Via temp menar jag <3
Det kan ju va så att kroppen försökt men inte lyckades sist.
Det går bara att ägglossa en gång per cykel
Nej jag fick feber efter vaccin så tempandet kunde jag inte fortsätta med så egentligen är det ju inte 100 % bekräftat faktiskt