• Hoppas2022

BIM Juni

Nu hoppas vi på många gravida i juni!

Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!

Välkomna och Lycka till!!!

• Svar på tråden BIM Juni
  • MBL1712
    Hoppas2022 skrev 2021-05-31 16:26:01 följande:

Jag kunde inte hålla mig och tog ett nytt test efter 3 timmar, testet är fortfarande negativt men har nu en tydligare skugga. Hoppas verkligen att detta är begynnelsen på ett positivt test :)

Iihhh det syns mer här!! :) oohhhh hur mycket längtar vi inte tills imorgon ;)
  • ugglans
    Lilila skrev 2021-05-31 14:25:04 följande:

Nu är jag på ÄL+6 ca. Har varit helt inställd på att det inte kommer bli något den här månaden då jag månaden innan gick igenom ett missfall och kroppen ev inte är redo ännu. Men tror att jag fått ÄL enligt plan, ev någon dag innan och prickade in med sex under denna 5dagars period så egentligen är det ju möjligt ändå att det kan gå vägen. Har dock inte haft den känslan, kanske är lite extra negativ pga missfallet. Nu har jag dock fått ilningar på vänster sida av underlivet, igårkväll, inatt och på morgonen. Har övergått i lite molvärk/ilningar.

Brukar inte ha så mellan ÄL-mens, om något så precis dagen innan mens i så fall. Så hoppet har tänds lite ändå! Hur mår du själv?

Tråkigt att höra om missfallet. Hoppas denna månad ger dit ett nytt plus som väljer att stanna.

Jag är också på äl+6 och känner desamma som dig, ilningar på vänster sida under gårdagen, inatt och idag. Men jag vet inte heller om det brukar vara så då det är min första cykeln. Återstår att se!

När vågar du dig på att testa?
  • Hoppas2022
    MBL1712 skrev 2021-05-31 16:35:40 följande:

Iihhh det syns mer här!! :) oohhhh hur mycket längtar vi inte tills imorgon ;)

Jaaa längtar såå mycket :D blir ett tydligt svar för oss båda imorgon med morgonurin hoppas jag!
  • mamma8212

Jag kommer inte kunna hålla mig. Jag vet att det troligen kommer vara negativt, men jag har test att slösa ;) Är på bim -3 eller -4 i morgon, ska testa då..

• Elin11989

Så roligt med alla bilder på test och så kul att vi redan fått flera plus i tråden <3 :)

• Juniprinsen

Grattis till er som plussat!! Så roligt att höra.

Lägg gärna in här i listan när ni plussat efter ert namn.

Såg att jag tyvärr hoppat ur listan på något vis :/ så lägger in mig själv i tråden igen :)

1/6 Clearmoon, 27 år (2a försöket)

1/6 StoraMy, 33 år (1a försöket)

2/6 Syren93, 27 år (3e försöket, 1 missfall)

2/6 Anonym(Ilse), 34 år (3e försöket)

3/6 Wave Mother, 37 år (2a försöket)

3/6 Skuggviol, 31 år (1a försöket, 2a barnet)

4/6 Hoppas2022, 37 år (3e försöket)

4/6 Längtarefterdig, 33 år (3e försöket, 1 missfall)

5/6 Mamma8212 38 år (1 försöket)

5/6 MBL1712, 35 år (1a försöket)

5/6 E, 28 år (första försöket - första barnet)

6/6 Elin11989, 31 år (2a försöket

7/6 Hallonglass91, 29 år (3e försöket, 1 missfall)

7/6 mangelica, 29 år (1a riktiga försöket, barn nr 6)

7/6 juniprinsen, 37 år (2a riktiga försöket)

8/6 DrLavernius, 27 år (2a försöket, första barnet)

13/6 muffins88, 33 år (2:a försöket)

15/6 Rårakan, 36 år (2a försöket, barn nr 3)

20/6 senapp, 33 år (3:e försöket, 1 MA)

22/6 Sweetjelly, 32 år (4e försöket)

24/6, lidhu, 27 år (2:a försöket, 1 missfall)

27/6 ElinVanessa12, 27 år (1a försöket, första barnet)

29/6 mariamariamaria, 30 år (2a försöket, första barnet)[/quote]

• Juniprinsen
    ugglans skrev 2021-05-31 06:59:33 följande:

Hade varit kul att höra en liten uppdatering av alla!

Vad är du på för dag nu? Hur mår du? Några symtom? :)

Bra frågor och kul att läsa om er andras status!

CD 22 här. ÄL plus 5. Inga symtom.

Väldigt ivrig inför att börja testa och lägger alltför mycket tid på att fundera över om jag kommer att bli gravid den här månaden när jag egentligen borde lägga allt fokus på tentaplugg, haha :)

Kommer eventuellt att testa i slutet av veckan, håller er uppdaterade:)

Ha en fin kväll!
  • MBL1712
    mamma8212 skrev 2021-05-31 17:58:28 följande:

Jag kommer inte kunna hålla mig. Jag vet att det troligen kommer vara negativt, men jag har test att slösa ;) Är på bim -3 eller -4 i morgon, ska testa då..

Åh vad roligt :) tycker att det var riktigt bra gjort att vänta så här länge redan :p
  • mamma8212
    MBL1712 skrev 2021-05-31 19:03:08 följande:

Åh vad roligt :) tycker att det var riktigt bra gjort att vänta så här länge redan :p

Jag testa igår som var neg :p Jag har aldrig fått positivt så tidigt innan så därför tror jag inte att det blir det nu heller, om jag är gravid.
  • Hallonglass91
    ugglans skrev 2021-05-31 06:59:33 följande:

Hade varit kul att höra en liten uppdatering av alla!

Vad är du på för dag nu? Hur mår du? Några symtom? :)

Så kul med ett till plus och hoppas på många fler! :)

Jag är på CD 23 och har känt mig lite gravid ändå - molvärk från och till i flera dagar, metallsmak i munnen och fylligare bröst. Men idag fick jag en negativ/ledsam känsla som hängde med hela dagen vilket jag alltid får innan mens, så nu känns det som det inte blev något trots allt. Vi får se.

Ska testa på torsdag eller fredag tänkte jag. Hoppas jag är positiv då och även mer positiv i humöret ;)
Svar på tråden BIM Juni