BIM Juni
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Negativt idag på äl +10, vilket jag också förväntade mig :) Har som sagt aldrig plussat tidigare än en dag innan bim.
Jag har haft ont i magen till och från några dagar, som mensvärk. Och pms, så om det är mens eller gravid återstår att se :)
Jag passar på att äta ostar och dricka vin till maten så länge jag kan, snart kan jag förhoppningsvis inte det längre, haha.
Haha ja, jag kan vara en av dem största testnarkomanerna på denna jord! Äl+6 idag och hadde ju inte förväntat mig att se ett sträck men mors dag och allt så kunde jag inte hålla mig haha :D
ÄL+10 idag och negativt test.. hoppades också på tur på morsdag men inte för min del. Hoppas det gått bättre för ngn annan idag ;)

Jag hade ju tänkt testa idsg egentligen...men glömde imorse :O och känns liksom "säkrast" med morgonurin. Eller om jag håller mig ett tag och testar. Eller ska jag bara vänta på mensen. Ja ni hör ju mycket funderingar X)
Jag hade ju tänkt testa idsg egentligen...men glömde imorse :O och känns liksom "säkrast" med morgonurin. Eller om jag håller mig ett tag och testar. Eller ska jag bara vänta på mensen. Ja ni hör ju mycket funderingar X)
Är det fler som har testat idag? Är så nyfiken på hur det går för er! <3

//
Alltså herregud jag ÄR I CHOCK ????!!!! jag tog ett LH test för att se om jag vågade slösa det enda grav-testet jag hade hemma...hört Lh testerna kan visa positivt på hcg oxå. Och jag har aldrig fått ett så starkt test på Lh som idag!!! Så då bestämde jag mig för att ta digitala testet jag hade hemma. Och kolla detta ???? nu är jag suuuuperorolig istället för att få mens ????
Jag som cyklade (träning) typ tre timmar idag...kan det skada en så här tidigt graviditet ????