BIM Juni
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
ÄL +12, bim-2, har varit extremt trött i 3 dagar, och känner mig lite allmänt krasslig.. Testade idag med vanlig rfsu sticka, som var negativ. Blir att testa vidare i morogn.. Har fortfarande hoppet uppe :)
Jag testade också idag med testlagret. Negativt. Igår testade jag med rfsu testa ofta och fick väääldigt svagt streck. Antar det var ett smökstreck då hehe
Har inga symptom alls. Bara lite molvärk då och då. Men så kan det ju va innan mens också.
Äl+11 idag. Mår precis som vanligtvis innan mens. Har PMS, mollande värk och känner mig nedstämd. Känns som mensen ska komma när som. Håller ändå hoppet uppe så länge mensen inte dyker upp. Ska testa imorgon igen.
ÄL+11, negativt test imorse. Ömma bröst, mycket flytningar och molvärk. Ska testa imorn igen :) plussade sent båda andra graviditeterna, ca 1 vecka efter BIM så väntan känns seg just nu
Åh så spännande! Blir det ditt första test imorgon?
5 dagar till BIM, jag vet inte riktigt vad jag känner. Har molvärk och haft i flera dagar. Men det hade jag även förra månaden.. ganska mycket pms. Magkänslan säger ingenting, haha.
Jag ska försöka vänta med att testa till fredag iaf, bim är lördag.

Hade varit kul att höra en liten uppdatering av alla!
Vad är du på för dag nu? Hur mår du? Några symtom? :)
Hade varit kul att höra en liten uppdatering av alla!
Vad är du på för dag nu? Hur mår du? Några symtom? :)
Min ÄL kom lite senare så egentligen borde jag uppdatera BIM-listan. Oh well. Är på BIM-3 idag. Stabil hög temp. Ömma bröstvårtor, annars inget speciellt. Kan inte komma ihåg hur det brukar kännas innan mens?! :) Jag tror jag väntar till BIM med att testa, eftersom man ser på tempen om den dyker och då vet att mens är på ingång.