BIM Juni
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Äl+8, Har lite molvärk i magen idag igen. Har kommit lite till och från i några dagar. Va precis på toaletten och va lite lös i magen. Hoppas på att det är ett bra tecken! Ägget bör väll fästa typ nu om jag skulle ha blivit gravid. Då vågar i te tro allt för mycket på att det skulle vara tecken på graviditet. På äl+3 hadde jag ju super mycket molvärk och ilningar. Efter det har jag bara kunnat av det då och då.
Vi får se vad som händer, orkar knappt vänta till imorgon med att ta ett nytt test haha!
Jag längtar så efter en till liten bebis :)<3
Äl+8, Har lite molvärk i magen idag igen. Har kommit lite till och från i några dagar. Va precis på toaletten och va lite lös i magen. Hoppas på att det är ett bra tecken! Ägget bör väll fästa typ nu om jag skulle ha blivit gravid. Då vågar i te tro allt för mycket på att det skulle vara tecken på graviditet. På äl+3 hadde jag ju super mycket molvärk och ilningar. Efter det har jag bara kunnat av det då och då.
Vi får se vad som händer, orkar knappt vänta till imorgon med att ta ett nytt test haha!
Jag längtar så efter en till liten bebis :)<3
Det är ju fortfarande så tidigt i "vår cykel" (vi som BIM:ar :7e) så de negativa testen behöver ju inte betyda något ännu
Håller tummarna för positivt test för dig längre fram i veckan eller till helgen!
niomanader.se/nar-ska-man-egentligen-testa/
En bra sida med hcg tabell för alla oss som är mitt i besvikelsen över negativa test ;)
Sist plussade jag eftermiddag CD27 så känns osannolikt
Försökt försökt 3 mån men oskyddat 2 mån innan. Jag har haft väldigt lätt att bli gravid innan så det här är nytt för mig, att inte bli gravid direkt. Det blir ju sån stress att oroa sig och herregud alla kurer jag provat...
Jag har tidigare testat positivt på ÄL+9/+10 men den här gången blev det +11/+12.. man tänker automatiskt tror jag att det ska vara samma :p
Ok, jobbigt :( Kan säkert vara inre stress som påverkar, det är ju ett oerhört stort trauma att förlora ett barn. Samtidigt är det helt normalt att det tar upp till 12 månader att bli gravid. Efter 6 månader har runt 60% blivit gravida och efter 12 månader har runt 90% blivit gravida när man har oskyddat sex 2-3 gånger i veckan. Det är jobbigt att behöva vänta när man bara vill vara gravid och få sin lilla bebis men de flesta av oss kommer vara gravida inom 12 månader. Jag hoppas verkligen det är din tur snart <3 Jag kan tipsa om B-komplex ifall du inte redan tar det. Det hjälper på många sätt, dels till en bra ägglossning. Själv tar jag just nu apiforce från dag 1-7, rosenrot från dag 1 till äl och varje dag multivitaminer, omega3 och B-komplex.
Jag fick det bekräftat imorse och nu kan jag säga att jag är GRAVID :) hoppas att det går vägen! Vet inte hur bra det kommer synas på bilden men det är tydligt irl :)
Känner att jag verkligen vill skicka en stor kram till er alla för er fantastiska stöttning här på fl. Jag har känt mig nervös att vara delaktig i trådarna men glad att jag gjorde det! :)
Jag vill gärna vara kvar i tråden så jag kan följa er alla! :)
Hej!
Jag hade behövt hjälp att tolka dessa. Är de positivt?

Hej!
Jag hade behövt hjälp att tolka dessa. Är de positivt?