• Hoppas2022

BIM Juni

Nu hoppas vi på många gravida i juni!

Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!

Välkomna och Lycka till!!!

• Svar på tråden BIM Juni
  • mamma8212

Och nu kom mensen exakt på dagen.. ändå skönt, då är det bara att köra nästa period :)

• Elin11989
    mamma8212 skrev 2021-06-05 09:46:17 följande:

Och nu kom mensen exakt på dagen.. ändå skönt, då är det bara att köra nästa period :)

Vi kanske ska starta en juli tråd? :)
  • Hallonglass91

Testade mig inatt med ett testa tidigt test (trodde det var morgon men visade sig att kl var 02). Det var helt negativt. Blev såklart jättebesviken då jag ändå känt mig gravid. Jag har BIM imorgon så testade mig på BIM -1 och är på ÄL +10. Hoppas det fortfarande finns en chans, men känns inte så ljust. Får se om jag testar imorgon bitti eller inväntar mens helt enkelt.

Elin11989 skrev 2021-06-05 10:30:30 följande:

Vi kanske ska starta en juli tråd? :)

Lycka till ni två! Och ja, gör det! Troligtvis kommer jag också dit, vet nog imorgon. :)
  • MBL1712
    mamma8212 skrev 2021-06-05 09:46:17 följande:

Hoppas på att nästa månad blir din månad ;)
  • mangelica

Testet idag fick med en skugga, den är dock kvar men tror inte att den är äkta tyvärr då min temp sjönk imorse. Någon som ser något?

• Biniis89

Hej

En fråga. Vet ni om det är normalt att ha hög östrogen nivå efter ägglossning. Jag har en ferilitets monitor och den visar 2 dagar Maximal (ägglossning) sen dagen efter visar den hög. Borde ju visa låg igenligen. Vad kan det bero på??

Tacksam för svar om nån har nån aning.

• ugglans
    mangelica skrev 2021-06-05 13:56:01 följande:

Testet idag fick med en skugga, den är dock kvar men tror inte att den är äkta tyvärr då min temp sjönk imorse. Någon som ser något?

mangelica skrev 2021-06-05 13:56:01 följande:

Ser tyvärr inte, men vill bara säga att min temp är också rätt låg :)
  • mangelica
    ugglans skrev 2021-06-05 14:52:24 följande:

Ser tyvärr inte, men vill bara säga att min temp är också rätt låg :)

Tempar du dig? Lust att dela med dig av din kurva?

Jag va ute på 30 års fest igår. Drack inget men va ju inte i säng förens kl 01 Typ. Brukar ha larm kl 06.00 och tema mig men ändrade larmet till kl 08.00 kan detta ha haft betydelse att min temp sjönk? Igår blev den nämligen något högre än vad den brukar. Har legat stadigt på ca 36,55/60 men igår höjdes den till 36,77 och idag till 36,32. Så weird. Bruna flytningar lite igårkväll och idag men gjorde cellprov igår oxo, så kan inte just nu säga vad dem beror på. Hon sa att jag började blöda nör hon tog provet (vilket ju är normalt och jag brukar göra det)

Min kurva:

• ugglans
    mangelica skrev 2021-06-05 15:07:58 följande:

Tempar du dig? Lust att dela med dig av din kurva?

Jag va ute på 30 års fest igår. Drack inget men va ju inte i säng förens kl 01 Typ. Brukar ha larm kl 06.00 och tema mig men ändrade larmet till kl 08.00 kan detta ha haft betydelse att min temp sjönk? Igår blev den nämligen något högre än vad den brukar. Har legat stadigt på ca 36,55/60 men igår höjdes den till 36,77 och idag till 36,32. Så weird. Bruna flytningar lite igårkväll och idag men gjorde cellprov igår oxo, så kan inte just nu säga vad dem beror på. Hon sa att jag började blöda nör hon tog provet (vilket ju är normalt och jag brukar göra det)

Min kurva:

Ja det gör jag. Tror dock jag ska sluta nu, oroar bara en :/

Idag steg tempen, men annars har den varit rätt låg.

Svar på tråden BIM Juni