• Hoppas2022

BIM Juni

Nu hoppas vi på många gravida i juni!

Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!

Välkomna och Lycka till!!!

• Svar på tråden BIM Juni
  • PrettyMoon
    Juniprinsen skrev 2021-06-06 08:28:28 följande:

God morgon :)

Skickar pepp till er som testat blankt nu på morgonen.

Blankt test här med tyvärr. BIM -1 så hänger kvar i tråden lite till, sedan hoppar jag över till Julitråden om inte något särskilt inträffar. (Har dock haft spottings i helgen och de vanliga symptomen inför mens så räknar inte med något)

Vill såå gärna att det ska ta sig snart!

Tack för peppen, skickar detsamma till dig och håller tummarna för att du får ett plus snart! :)
  • mangelica
    Anonym (I) skrev 2021-06-06 20:26:11 följande:

Du kan ju vara gravid såklart, men min erfarenhet är att man ska inte titta på testet efter tiden gått ut. Jag har mer än en gång kollat och då har det blivit plus men mensen har ändå kommit som en klocka på BIM.

Ja samma här, men hoppet blev lite större :) bim imorgon så vi får väll se :). Kan du se något på den understa bilden? :)
  • mangelica
    Juniprinsen skrev 2021-06-06 08:28:28 följande:

God morgon :)

Skickar pepp till er som testat blankt nu på morgonen.

Blankt test här med tyvärr. BIM -1 så hänger kvar i tråden lite till, sedan hoppar jag över till Julitråden om inte något särskilt inträffar. (Har dock haft spottings i helgen och de vanliga symptomen inför mens så räknar inte med något)

Vill såå gärna att det ska ta sig snart!

Vill skicka tillbaka massa pepp till dig! Håller tummarna för plus för oss snart :)<3
  • mangelica
    DrLavernius skrev 2021-06-06 10:48:20 följande:

Även här blankt test. BIM -2, så ger inte upp hoppet helt, men testar inte igen om inte mensen blir sen.

Du har 2 dagar kvar, håller hoppet uppe :). Starkt att inte testa förens mensen är sen nu! Jag är inte lika stark haha
  • Rnoam

BIM+5 och jag har fått otydliga svar på testerna. Oläsliga, skuggstreck men fortfarande ingen mens. Tog idag ett digital test vid 15 tiden som visade negativt.

Har haft rosa flytning sen igår, som kommer och går. Men ingenting än? Missfall eller bara sen mens? Blir galen ????

• mangelica
    Rnoam skrev 2021-06-06 21:48:29 följande:

BIM+5 och jag har fått otydliga svar på testerna. Oläsliga, skuggstreck men fortfarande ingen mens. Tog idag ett digital test vid 15 tiden som visade negativt.

Har haft rosa flytning sen igår, som kommer och går. Men ingenting än? Missfall eller bara sen mens? Blir galen ????

har du någon bild på testerna? Har du regelbunden cykel?

Det är så jobbigt när kroppen spelar en ett spratt :(.
  • Anonym (Förvirrad och förväntansfull)

Testade gravidkollens test idag BIM -2 eller 3 så svagt och mår så jäkla illa, ska man testa ett annat test eller vad tror ni de syns bättre irl

• Anonym (Förvirrad och förväntansfull)

Inser att de inte ens syns på bilderna typ tyvärr

• evelinagra1

Ni som har tagit CB ägglossningstest, hur många dagar fick ni blinkande glad gubbe innan ni fick fast glad gubbe?

• Hallonglass91

Idag började min mens, så jag flyttar över mig till julitråden.

Lycka till alla ni som fortfarande har BIM nu i juni! :)

Svar på tråden BIM Juni