• Hoppas2022

BIM Juni

Nu hoppas vi på många gravida i juni!

Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!

Välkomna och Lycka till!!!

• Svar på tråden BIM Juni
  • mangelica
    ugglans skrev 2021-06-04 17:34:37 följande:

Jag kan se en svag, svag skugga :)

Ja, men det va så sjukt! Jag behövde lixom inte vinkla testet för att se det ! Men efter 10 minuter försvann det :(. Så gissar på att det inte va något riktigt. Stod att man inte skulle läsa av testet efter 10 minuter. Sträcket kom nästan dirrekt och höll sig till ca 10 minuter och sen va det borta! Så weird!
  • Hallonglass91
    mangelica skrev 2021-06-04 17:46:26 följande:

Ja, men det va så sjukt! Jag behövde lixom inte vinkla testet för att se det ! Men efter 10 minuter försvann det :(. Så gissar på att det inte va något riktigt. Stod att man inte skulle läsa av testet efter 10 minuter. Sträcket kom nästan dirrekt och höll sig till ca 10 minuter och sen va det borta! Så weird!

Åh men håller tummarna att det betyder något ändå????
  • Salladen
    ugglans skrev 2021-06-04 07:18:51 följande:

Är så tacksam!! Efter en lång cykel (ägglossning dag 42) fick jag äntligen mitt positiva på första försöket. Värt all väntan! <3

Fick ett svagt positivt på det billiga först (syns knappt på bild), och tog sedan digitalt därefter.

Stort grattis!!! :)
  • Salladen
    Elin11989 skrev 2021-06-04 17:45:00 följande:

Mensen kom som en klocka idag på BIM. Hänger gärna vidare i en juli tråd :)

Hoppas att juli är din månad! :)
  • Salladen
    mangelica skrev 2021-06-04 15:07:18 följande:

Jag är för ivrig, och tog ett test till nu. Hållit mig i ca 4,5 timma. Provade 2 olika test och fick en skugga på ett av dem. Tents test som är köpta på apotea.se

Någonnsom kan anan något?

Dessa verkar ju lite mer pålitliga! Har du inga instruktioner som du kan följa på dom andra är det nog bättre att du byter. Nu har du ju också fått något svagt på dom andra så håll dig till dom!

:)
  • Hallonglass91
    Elin11989 skrev 2021-06-04 17:45:00 följande:

Mensen kom som en klocka idag på BIM. Hänger gärna vidare i en juli tråd :)

Typiskt, men hoppas som andra skrivit att du blir gravid nästa cykel. :)
  • Elin11989
    Hallonglass91 skrev 2021-06-04 19:33:23 följande:

Typiskt, men hoppas som andra skrivit att du blir gravid nästa cykel. :)

Tack för det :)
  • mamma8212

BIM idag och jag vågar inte testa. Fick negativt igår. Väntar och ser om mensen kommer idag, annars testar jag imorgon..

Har mycket mensvärk till och från men det har jag haft från äl. Igår hade jag flytningar som vid äl, vilket känns väldigt konstigt. I övrigt är jag väldigt fri från flytningar, som annars brukar komma mellan äl och mens. Men jag vågar inte tro ngt. Är säker på negativt imorgon..

Svar på tråden BIM Juni