• Hoppas2022

BIM Juni

Nu hoppas vi på många gravida i juni!

Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!

Välkomna och Lycka till!!!

• Svar på tråden BIM Juni
  • mangelica
    ugglans skrev 2021-06-05 18:55:23 följande:

Ja det gör jag. Tror dock jag ska sluta nu, oroar bara en :/

Idag steg tempen, men annars har den varit rätt låg.

Det ser ut som din steg lite innan plussat med? Eller ser jag fel? Inte van att se kurvor ur din app :).

Jag får se vad min temp säger imorgon hoppas på att den blir lite högre! Den sjönk juninte hela vägen ner idag, men ändå en dipp :(.
  • ugglans
    mangelica skrev 2021-06-05 21:12:49 följande:

Det ser ut som din steg lite innan plussat med? Eller ser jag fel? Inte van att se kurvor ur din app :).

Jag får se vad min temp säger imorgon hoppas på att den blir lite högre! Den sjönk juninte hela vägen ner idag, men ändå en dipp :(.

Isåfall steg den minimaliskt. Plusset var för två dagar sedan, alltså tredje blå pricken från höger :)
  • Anonym (Förvirrad och förväntansfull)

Någon som fått svagt positivt med gravidkollens test?

Mått så fruktansvärt illa idag även mensvärk som kommer och går, men har BIM först mellan 8 & 10 juni så kanske är tidigt att veta än men så borde det stegra på testet snart va?

• mangelica

Äl+13, bim-1 och testen är blanka. Börjar inse att det inte tagit sig denna månaden. Super trist, men vi får försöka igen :). Vi hänger kvar i gruppen tills vi får mens iallafall. Något positivt är ju att tempen steg lite idag igen från sin lilla dipp igår! Så, hoppet är ju det sista som lämnar en sägs det ju ;).

• PrettyMoon

Helt blankt test i morse, är på ÄL+13. Tror dock att min lutealfas är 16 dagar, så än har jag inte gett upp. Men ska försöka vänta med att testa tills slutet av veckan, efter BIM om mensen inte kommit.

• Juniprinsen

God morgon :)

Skickar pepp till er som testat blankt nu på morgonen.

Blankt test här med tyvärr. BIM -1 så hänger kvar i tråden lite till, sedan hoppar jag över till Julitråden om inte något särskilt inträffar. (Har dock haft spottings i helgen och de vanliga symptomen inför mens så räknar inte med något)

Vill såå gärna att det ska ta sig snart!

• DrLavernius

Även här blankt test. BIM -2, så ger inte upp hoppet helt, men testar inte igen om inte mensen blir sen.

• mangelica

Asså jag vet ju att man kanske te ska titta på torkade test. Men när jag kom hem från jobbet idag, så såg ett utav testen (det som mäter från 10 mIU/ml ) såhär!?

Har tagit flera sådana innan och ingen har fått torksträck! Jag kollade ju på testet imorse, såg en skugga (som jag förvisso alltid tycker jag gör, inbillning eller ej vet jag inte) men avfärdade det som negativt.

Har någon annan fått såhär starka torksträck?

Första bilden på testet nör det torkat, andra bilden på hur det såg ut imorse.

• Anonym (I)
    mangelica skrev 2021-06-06 19:44:03 följande:

Asså jag vet ju att man kanske te ska titta på torkade test. Men när jag kom hem från jobbet idag, så såg ett utav testen (det som mäter från 10 mIU/ml ) såhär!?

Har tagit flera sådana innan och ingen har fått torksträck! Jag kollade ju på testet imorse, såg en skugga (som jag förvisso alltid tycker jag gör, inbillning eller ej vet jag inte) men avfärdade det som negativt.

Har någon annan fått såhär starka torksträck?

Första bilden på testet nör det torkat, andra bilden på hur det såg ut imorse.

Du kan ju vara gravid såklart, men min erfarenhet är att man ska inte titta på testet efter tiden gått ut. Jag har mer än en gång kollat och då har det blivit plus men mensen har ändå kommit som en klocka på BIM.
Svar på tråden BIM Juni