• Hoppas2022

BIM Juni

Nu hoppas vi på många gravida i juni!

Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!

Välkomna och Lycka till!!!

• Svar på tråden BIM Juni
  • ugglans
    PrettyMoon skrev 2021-06-04 08:24:13 följande:

Så intressant att det kan märkas så pass mycket så tidigt, ändå! Kroppen är häftig :) igen, stort grattis! :D

Ja det känns väldigt tidigt! Ägget måste fäst rätt fort antar jag :)
  • Hoppas2022
    ugglans skrev 2021-06-04 07:18:51 följande:

Är så tacksam!! Efter en lång cykel (ägglossning dag 42) fick jag äntligen mitt positiva på första försöket. Värt all väntan! <3

Fick ett svagt positivt på det billiga först (syns knappt på bild), och tog sedan digitalt därefter.

Stort grattis :D
  • ugglans
    Wave Mother skrev 2021-06-04 09:06:27 följande:

Stort grattis! Vad spännande det här är!

Och lika stort grattis till alla andra som plussat, som jag kan ha missat! Det går så fort i tråden nu att jag inte riktigt hinner <3

Hoppas2022 skrev 2021-06-04 09:23:05 följande:

Stort grattis :D

Tack så mycket :)
  • mangelica

Är så tacksam!! Efter en lång cykel (ägglossning dag 42) fick jag äntligen mitt positiva på första försöket. Värt all väntan! <3

Fick ett svagt positivt på det billiga först (syns knappt på bild), och tog sedan digitalt därefter.

Å vad härligt! Grattis :)<3

Vilken dag efter äl plussade du?
  • mangelica

Mitt test idag på äl+11 (bim-3) va negativt. Kanske kan ana en skugga men inbillar mig den garanterat.

Några få dagar kvar nu innan mens så känns inte så troligt att vi plussar denna månaden tyvärr. Undrar om det kan va mina test som jag använt dem senaste 2 dagarna som är knasiga? Dem är beställda från tradera, utländska med typ Kina tecken på, mäter från 10 mIU/ml. Inga bruksanvisningar till alls så har gått på måfå haha. Tror ni att det kan va dem som är konstiga?

Imorgon på äl+12 borde jag väll kunna ta ett vanligt clearblue plus va?

Bifogar bilder på dagens test.

• ugglans
    mangelica skrev 2021-06-04 09:41:39 följande:

Å vad härligt! Grattis :)<3

Vilken dag efter äl plussade du?

Första plugget äl+9 och nu idag digitalt äl+10 :)
  • Hallonglass91

Wow!! Stort grattis :)
  • ugglans
    mangelica skrev 2021-06-04 09:49:34 följande:

Mitt test idag på äl+11 (bim-3) va negativt. Kanske kan ana en skugga men inbillar mig den garanterat.

Några få dagar kvar nu innan mens så känns inte så troligt att vi plussar denna månaden tyvärr. Undrar om det kan va mina test som jag använt dem senaste 2 dagarna som är knasiga? Dem är beställda från tradera, utländska med typ Kina tecken på, mäter från 10 mIU/ml. Inga bruksanvisningar till alls så har gått på måfå haha. Tror ni att det kan va dem som är konstiga?

Imorgon på äl+12 borde jag väll kunna ta ett vanligt clearblue plus va?

Bifogar bilder på dagens test.

Inte för sent ännu! <3

Ja, imorgon borde du kunna ta clearblue!
  • mangelica

Jag är för ivrig, och tog ett test till nu. Hållit mig i ca 4,5 timma. Provade 2 olika test och fick en skugga på ett av dem. Tents test som är köpta på apotea.se

Någonnsom kan anan något?

• ugglans
    mangelica skrev 2021-06-04 15:07:18 följande:

Jag är för ivrig, och tog ett test till nu. Hållit mig i ca 4,5 timma. Provade 2 olika test och fick en skugga på ett av dem. Tents test som är köpta på apotea.se

Någonnsom kan anan något?

Jag kan se en svag, svag skugga :)
Svar på tråden BIM Juni