Ni korta män
Denna fråga riktar sig till er män som är korta, jag syftar på män under 175 cm eftersom medellängd för män är 180.
Har ni någonsin komplex för er längd?
Upplever ni att det är svårt att träffa kvinnor på grund av er längd?
Denna fråga riktar sig till er män som är korta, jag syftar på män under 175 cm eftersom medellängd för män är 180.
Har ni någonsin komplex för er längd?
Upplever ni att det är svårt att träffa kvinnor på grund av er längd?
Håller med om din analys av BMI med reservationen att den varierar...
Jag har en BMI om ca 26-27 men är inte fet även om jag inte blåser bort så att säga. Arnold på din bild hade säkert ett BMI på en bra bit över 30. Men smällfet var han ju inte.
Samma sak med tjejer misstänker jag även om min första fråga sällan brukar vara: "Hur mycket väger du egentligen?".
Alltid enklare att vända sig inåt... Även om man tycker att världen har fel och är galen. Ibland kanske det stämmer. Så är det enklare att göra något åt sitt eget beteende/synsätt än att ändra på världen. Inte en vacker lösning, men praktisk.
Kanske hjälper jag någon att ta tag i sin vikt och bli hälsosammare.
Men ensam kan jag inte vända trenden. Jag vet att Ebba har tagit upp problemet i politiken men annars har inte mycket hänt.
Socker skatt mer idrott i skolan , osv. Men i slutändan måste folk sluta sitta stilla på rumpan hela dagarna och äta vettigare.
Kanske hjälper jag någon att ta tag i sin vikt och bli hälsosammare.
Men ensam kan jag inte vända trenden. Jag vet att Ebba har tagit upp problemet i politiken men annars har inte mycket hänt.
Socker skatt mer idrott i skolan , osv. Men i slutändan måste folk sluta sitta stilla på rumpan hela dagarna och äta vettigare.
Vad vann du? En offerkofta?
Du är definitivt överviktig och tjock iaf.
Få kvinnor väger så mycket pga muskler.
Gäller även män som Pelle...

Du är definitivt överviktig och tjock iaf.
Få kvinnor väger så mycket pga muskler.