Ni korta män
Denna fråga riktar sig till er män som är korta, jag syftar på män under 175 cm eftersom medellängd för män är 180.
Har ni någonsin komplex för er längd?
Upplever ni att det är svårt att träffa kvinnor på grund av er längd?
Denna fråga riktar sig till er män som är korta, jag syftar på män under 175 cm eftersom medellängd för män är 180.
Har ni någonsin komplex för er längd?
Upplever ni att det är svårt att träffa kvinnor på grund av er längd?
Både mitt ex och min nuvarande fru var mulliga när vi träffades. Nu är det 20-30 kg övervikt vilket främst gör mig orolig för deras hälsa.
Kvinnor får godtyckligt rata män på helt subjektiva och godtyckliga grunder utan att någon reagerar. Istället kommer du och övriga kvinnor med en massa egna iakttagelser som ni anser "bevisar" att jag har fel.
Tydligen är det känsligt att många kvinnor är så ytliga att ni vill förneka deras existens. Ja det finns kvinnor som tvingas nöja sig med en kort man och/eller liten penis men det bevisar enligt min mening INGENTING.
Kvinnor vill gärna verka liiite fiiinare och mer sofistikerade än män men i handling visar det sig att de är precis lika ytliga som grupp. Män som grupp är i alla fall ärliga med sin ytlighet. Att det sedan finns undantag bevisar heller ingenting
Vi kanske skulle normalisera korta män och små penisar när vi ändå är igång och normaliserar fetma?
Nu råkar jag vara en lång man med stor snopp som aldrig haft problem att etablera relationer men jag kan ändå sympatisera med mina mindre lyckligt lottade medbröder. De får verkligen kämpa lika mycket som tjocka kvinnor.