Mirabilis89 skrev 2023-04-27 15:00:05 följande:
Så gott som. Förra vändan började jag på 250 men fick ta 300 efter halvvägs ungefär. Nu körde vi på 300 hela vägen.
Mirabilis89: Ja men det lät ju som en bra strategi! Vilken vecka är du i nu, och när blir första ultraljudet? Förlåt om du har sagt det redan men jag har så dåligt minne 😅💕
Melsson skrev 2023-05-02 13:26:02 följande:
Ja jag tror det är detta som kommer göra susen nu, ska bli såå spännande att följa er nu:D Helt galet att ni redan är igång med sprutorna nu ju! Så himla skönt att ni fått bra förtroende för personalen med, tänker att det är viktigare än vad man tror. Tänk vad fort det går när det väl sätter igång?! Hur känns det med sprutorna nu då? Några biverkningar eller sådär? Så taggad på att vi har prick en månad tills vi är berättigade IVF med, dock kommer vi säkert inte hinna innan sommaren men ändå! Jag har BIM på söndag men känns lite kört nu med eftersom jag fick mellanblödning imorse, tror ju verkligen på lågt progestoron men orkar inte fightas nu för prover osv när det är så snart som det gått 2 år...
När får ni tillträde till huset?
Åh tack för fina ord<3 och tack för att du också alltid tar dig tiden att sätta dig in i andras situationer, det värmer verkligen!!
Melsson: Tack snälla för att du peppar och tror på mina chanser, jag ska försöka att tro på det också även om jag är medveten om att det oftast krävs fler återföringar än en

Ja det känns superbra med ett sånt fint bemötande från kliniken måste jag säga! Hittills har jag inte känt av sprutorna alls, inga biverkningar ännu men jag är visserligen bara på sprutdag 6 så det kan ju komma senare, eller av progesteron-tabletterna som man ska ta efter insättningen 😁 Men alltså så bra ändå att ni är så pass nära att få vara berättigade till IVF nu! 😍 Självklart hade man ju önskat att plussa innan de där två åren hade gått, men det känns ändå skönt att veta att proffshjälp är runt hörnet nu och att ni kan lägga den här frågan i trygga händer på experter som kommer att hjälpa er dit ni vill

Vi ska träffa säljarna ikväll och prata lite om huset, så det är ju sagt senast sista augusti men vi hoppas ändå på att få kanske få flytta in lite tidigare eftersom de har hittat en lägenhet med tidigare inflyttningsdatum nu

Du skrev om en mellanblödning, är det omkring ÄL+9 du har brukat få det tidigare? Jag tänkte så att det inte rör sig om en nidblödning istället? Hoppas kan man ju alltid 🥰 Och en stor tack-kram tillbaka fina du! 💕