Mathilda88 skrev 2023-05-04 18:52:46 följande:
Grattis Vickan till Både IVF och husköp!! Gud så kul! Har du fått komma igång denna cykeln eller laddar för nästa?
Mathilda88: Tusen tack fina du!

Skriver en uppdatering i ett separat inlägg strax

Mirabilis89 skrev 2023-05-05 06:31:55 följande:
Testade 2-3 v fortfarande tisdag kväll i v. 5+5, men i dag på morgonen i v.6+1 kom det äntligen. Kan ju ha kommit lite tidigare med bara att jag inte testade då förstås.
Det är fortfarande lite långsam stegring för att jag ska bli helt lugn och det är ju fortfarande inte säkert att det går vägen, men nu fick jag lite hopp som klarar sig fram till tidiga ultraljudet nästa fredag iallfall.

Mirabilis89: Åååh vad underbart, så himla glad jag blir!!

Är det ultraljud fredag 19:e, eller idag fredag? Fortsätter att hålla tummarna såååå hårt för att allt ska gå bra!

Teriz skrev 2023-05-10 12:35:06 följande:
Har gjort ultraljud idag och allt såg toppen ut! Va sån lättnad att få se en levande mini bebis mer armar och ben!
Teriz: Precis som jag skrev i den andra gruppen, men det tål att upprepas, STORT grattis och så underbart att se att allt såg bra ut på ultraljudet! 😍💕
MalinJ skrev 2023-05-10 15:15:39 följande:
Själv försvann jag igen men är tillbaka igen, ska försöka bättra mig men jag jobbar så mycket nu och sen har jag varit iväg på lite olika saker.
Idag är jag på CD12 och borde få äl snart, trodde att det ev kom tidigare som förra månaden men så dök min igen så det är nog pågång.
Har inte kört med några tester denna gången så har gått på sekret och temp, och det tycker jag har varit mer stressigt så nästa månad blir det tester igen. För jag är nog mer van med att hålla koll och få se det svart och vitt framför mig Innan en temp säger det.
MalinJ: Vad fint att få en uppdatering från dig! Ibland är det för mycket samtidigt helt enkelt, men det är aldrig någon press att skriva här känner jag utan alla tar det när de känner att de har tid och ork

Hur verkar det nu, tror du att du har haft ÄL eller att den är på gång? Jag förstår, men då vet du det nu att du mår bättre av att få testa än att inte göra det. Håller tummarna för dig