BF Mars 2022
Känns så lustigt att skapa denna tråden!
Men idag plussade jag efter att ha försökt sen I augusti 2021.
BF är 1/3 <3
Hoppas att vi ska kunna följas åt :)
Om någon vill följas åt i en FB-grupp fixar jag gärna det istället.
Känns så lustigt att skapa denna tråden!
Men idag plussade jag efter att ha försökt sen I augusti 2021.
BF är 1/3 <3
Hoppas att vi ska kunna följas åt :)
Om någon vill följas åt i en FB-grupp fixar jag gärna det istället.
Jag gjorde KUB idag och fick låg risk för kromosomavvikelse, så kommer inte gå vidare med NIPT. Ett tickande hjärta och en väldigt aktiv bebis fick jag se på UL! Blev mätt till 12+5.
Var också toknervös fram till idag och hade förberett mig på det värsta? Men blev istället obeskrivligt lycklig :) Så nu vågar jag äntligen blicka framåt och ska snart börja köpa de första sakerna till bebisen!
Ah ok! Jag har mitt på torsdag! Är jätte nervös ^^ drömmer mardrömmar det är jätte jobbigt. Vill bara få det överstökat!
Hej!
Jag hittade precis den här tråden, så fint att kunna dela erfarenheter och tankar med andra :)
Jag har BF 17 mars, första gången gravid och det är så spännande och nervöst.
Går det fortfarande att gå med i FB-gruppen?
Samma för mig, såå nervös! Detta är dessutom första graviditeten som jag inte gjort tidigt UL så KUB blir första gången vi får se bebisen vilket gör det hela ännu mer nervöst
Jag fick avvikande svar på NIPT idag så ska göra moderkaksprov nästa vecka, suck!
Vill också ansluta mig till denna grupp. Gravid i vecka 10+4 idag. Är förmodligen äldst här med mina 45 år fyllda. Plusset på stickan kom verkligen som en total överraskning! Har ätit ceracette i massa år. Men... tydligen ville livet detta till trots ge mig ännu ett barn på äldre dar. Lever med samma man sedan 18 år tillbaka. Vi har tillsammans två barn, en pojke på snart 15 år och en flicka på 12 år. Håller tummarna för ett litet syskon i mars 2022...
Jag fick avvikande svar på NIPT idag så ska göra moderkaksprov nästa vecka, suck!
Går fotfarande att gå med i fb-gruppe , skicka ett pm till mig så löser vi det :) stänger ned den i början av september!
Mitt KUB idag gick helt perfekt. Så himla sjukt att se den lille röra sig och hoppa rundor ^^ Nu kan man äntligen andas ut!
Går fotfarande att gå med i fb-gruppe , skicka ett pm till mig så löser vi det :) stänger ned den i början av september!