parnordqvist skrev 2021-08-10 10:20:57 följande:
Jo men jag menar hans andra sida, som tafattheten, blygheten och till viss grad även modersbundenheten. Nu är min mor avliden men jag bodde ju med henne här hemma fram till 40-årsåldern. Så historiskt har det inte varit svårt av den anledningen att ha ett förhållande.
Jag är ju värre än Stig-Helmer på vissa områden, jag skulle aldrig åka på charterresa, i alla fall inte ensam. Inte till alperna heller. I så fall för att fotografera, inte åka skidor. Sen har jag, som han, problem med öronen och få vatten i dem, men även tinnitus och ljudöverkänslighet ibland. Jag kan inte heller simma så bra, har lätt för att få panik i vatten där jag inte bottnar. Jag har bestämt att jag måste hålla mig borta från sjön. Den där seglatsen över Atlanten som kändisarna gör varje år är helt obegripligt för mig. Men kändisar verkar klara allt.
Nu i sommar har jag dock haft 3 kvinnobesök i veckan! Hur kan det komma sig? Jo jag har boendestöd via kommunen och då är boendestödjarna tvungna att åka hit, det ingår i jobbet. Annars skulle jag inte känt dem och inte heller fått besök av dem.
Du har helt rätt i att kändisar klarar allt. Det är andra spelregler för dom.
Jag skrev om en tjej på 22 och en på 24 (som jag var kär i).
Ingen av dom var vuxen, och jag var pedofil. 24-åringen hade nyss gått ur skolan tydligen.
Nyligen skrevs det om kända män som kontaktat och pratat med yngre tjejer på Tinder.
Då var tjejerna vuxna från 19 år och uppåt.