• LinneMarie

BIM September

Hej!

Hittade ingen tråd för september så startar upp en här. Vi jobbar på vår biologiska nummer 3 (har även ett placerat barn). Vi är väl inne på försök nummer 4 nu tror jag! 

BIM

8/9 LinneMarie (2 barn, fjärde försöket)

• Svar på tråden BIM September
  • pandarinen
    pandarinen skrev 2021-09-07 13:15:36 följande:

Vi började redan i januari. Så åtta snart nio månader. Första barnet med samma man fixk vi till på andra försöket. Men barn 2 vill inte . Haft ett tidigt missfall och tog pause 2-3 månader. Och nu när vi försökte få till det idag var jag snustorr. Jag fattar ingenting.

Vi fick till det nu :) yeah! Så då har vi haft sex två gånger under glad gubbe. Igår och idag. Glad gubbe kommer försvinna kl 12 imorgon
  • Anonym (Ägglossning)
    pandarinen skrev 2021-09-07 13:54:43 följande:

.Vad använder du för test? Enligt cb kommer man ha äl 12-48 timmar efter att glada gubben dykt upp

Använde både clearblue och vanlig sticka, med den vanliga stickan fick jag negativt igår vid 14
  • Anonym (Andrabarnet)
    pandarinen skrev 2021-09-07 13:15:36 följande:

Vi började redan i januari. Så åtta snart nio månader. Första barnet med samma man fixk vi till på andra försöket. Men barn 2 vill inte . Haft ett tidigt missfall och tog pause 2-3 månader. Och nu när vi försökte få till det idag var jag snustorr. Jag fattar ingenting.

Ja det är tufft när man så gärna vill!
  • Anonym (Andrabarnet)

Visst borde äl varit 5e?
  • Anonym (Bambi)
    Anonym (Andrabarnet) skrev 2021-09-07 16:35:52 följande:

Visst borde äl varit 5e?

Den ser ut att vara starkast på bild iaf. :)
  • pandarinen

Vad använder du för test? 

Anonym (Andrabarnet) skrev 2021-09-07 16:35:52 följande:

Visst borde äl varit 5e?
  • pandarinen

En fråga: Om sperman inte rinner ut efter samlag, är det positivt? Har inte gjort det nu på de två senaste försöken....

• Anonym (Andrabarnet)
    Anonym (Bambi) skrev 2021-09-07 17:32:53 följande:

Den ser ut att vara starkast på bild iaf. :)

Åh tur isf! Lyckades få till det den 4e och idag :)
  • Anonym (Andrabarnet)
    pandarinen skrev 2021-09-07 18:11:39 följande:

Vad använder du för test? 

Apotekets :)
  • pandarinen

Alltså jag fattar inte, den här gången, så har jag haft älkänningar varje dag ju. Just nu spänner och hugger det ordentligt i nedre delen av magen och runt äggstockarna- hoppas hoppas hoppas att det är något på gång. Att ägget har släppts och att det är det jag känner att det är på väg neråt. Vill så gärna bli gravid. 

Svar på tråden BIM September