• LinneMarie

BIM September

Hej!

Hittade ingen tråd för september så startar upp en här. Vi jobbar på vår biologiska nummer 3 (har även ett placerat barn). Vi är väl inne på försök nummer 4 nu tror jag! 

BIM

8/9 LinneMarie (2 barn, fjärde försöket)

• Svar på tråden BIM September
  • QueenS
    piiiggeliiin skrev 2021-09-07 07:57:46 följande:

Åh va kul! :D Vad har du för symtom den här gången?

Anonym (Försökmednr2) skrev 2021-09-07 08:26:36 följande:

Åh stort stort grattis!!!!!

Tack så mycket <3

Milda symtom, men det är trötthet, kissar ofta och väldigt livliga drömmar ;) Samt lite molvärk då och då
  • Bez
    QueenS skrev 2021-09-07 06:25:17 följande:
    Shit vad ett dygn gör skillnad på hcg :D

Nu känner jag verkligen att jag har plussat!
    Åh stort grattis!!
  • Anonym (Ägglossning)

Hej, om jag fick positivt ägglossningstest nu på morgonen så är det väl inte försent att ha sex ikväll? Hade inte sex igår tyvärr

• Hoppas2022
    QueenS skrev 2021-09-07 06:25:17 följande:

Shit vad ett dygn gör skillnad på hcg :D

Nu känner jag verkligen att jag har plussat!

Stort grattis :D
  • Elli123
    Anonym (Ägglossning) skrev 2021-09-07 10:43:22 följande:

Hej, om jag fick positivt ägglossningstest nu på morgonen så är det väl inte försent att ha sex ikväll? Hade inte sex igår tyvärr

Nej det ska inte vara försent, om jag förstått det rätt :)
  • pandarinen
    Anonym (Andrabarnet) skrev 2021-09-07 06:30:57 följande:

7 månader så känns helt hopplöst. Jag har blivit gravid tidigare med honom. Men vi har fått upprepade tidiga missfall, men det har alltid gått snabbare än såhär att bli gravid igen. Så vi får se helt enkelt! Hur länge har ni försökt?

Vi började redan i januari. Så åtta snart nio månader. Första barnet med samma man fixk vi till på andra försöket. Men barn 2 vill inte . Haft ett tidigt missfall och tog pause 2-3 månader. Och nu när vi försökte få till det idag var jag snustorr. Jag fattar ingenting.
  • Bez

Jag borde få positivt på torsdag om beräkningen stämmer ???? åker bort imorgon onsdag och är borta en natt så tänkte försöka få till de ikväll och sen Tord/fre så hoppas de räcker
  • Anonym (Ägglossning)
    Bez skrev 2021-09-07 13:30:33 följande:

Jag borde få positivt på torsdag om beräkningen stämmer ???? åker bort imorgon onsdag och är borta en natt så tänkte försöka få till de ikväll och sen Tord/fre så hoppas de räcker

Håller tummarna!
  • Anonym (Ägglossning)
    Elli123 skrev 2021-09-07 13:10:56 följande:

Hoppas att det inte är det! :)
  • pandarinen
    Elli123 skrev 2021-09-07 13:10:56 följande:

.

Vad använder du för test? Enligt cb kommer man ha äl 12-48 timmar efter att glada gubben dykt upp
Svar på tråden BIM September