BIM September
Hej!
Hittade ingen tråd för september så startar upp en här. Vi jobbar på vår biologiska nummer 3 (har även ett placerat barn). Vi är väl inne på försök nummer 4 nu tror jag!
BIM
8/9 LinneMarie (2 barn, fjärde försöket)
Hej!
Hittade ingen tråd för september så startar upp en här. Vi jobbar på vår biologiska nummer 3 (har även ett placerat barn). Vi är väl inne på försök nummer 4 nu tror jag!
BIM
8/9 LinneMarie (2 barn, fjärde försöket)
Åh va kul! :D Vad har du för symtom den här gången?
Åh stort stort grattis!!!!!
Hej, om jag fick positivt ägglossningstest nu på morgonen så är det väl inte försent att ha sex ikväll? Hade inte sex igår tyvärr
Shit vad ett dygn gör skillnad på hcg :D
Nu känner jag verkligen att jag har plussat!
Hej, om jag fick positivt ägglossningstest nu på morgonen så är det väl inte försent att ha sex ikväll? Hade inte sex igår tyvärr
7 månader så känns helt hopplöst. Jag har blivit gravid tidigare med honom. Men vi har fått upprepade tidiga missfall, men det har alltid gått snabbare än såhär att bli gravid igen. Så vi får se helt enkelt! Hur länge har ni försökt?
Jag borde få positivt på torsdag om beräkningen stämmer ???? åker bort imorgon onsdag och är borta en natt så tänkte försöka få till de ikväll och sen Tord/fre så hoppas de räcker
Nej det ska inte vara försent, om jag förstått det rätt :)
Nej det ska inte vara försent, om jag förstått det rätt :)