BIM September
Hej!
Hittade ingen tråd för september så startar upp en här. Vi jobbar på vår biologiska nummer 3 (har även ett placerat barn). Vi är väl inne på försök nummer 4 nu tror jag!
BIM
8/9 LinneMarie (2 barn, fjärde försöket)
Hej!
Hittade ingen tråd för september så startar upp en här. Vi jobbar på vår biologiska nummer 3 (har även ett placerat barn). Vi är väl inne på försök nummer 4 nu tror jag!
BIM
8/9 LinneMarie (2 barn, fjärde försöket)
Vad tror ni, Jag fick glad gubbe i måndags vid kl 12. (kl 4 på natten var det blinkande, så nån gång där på fm måste stegringen skett)
Vi hade sex på måndag vid 1.
Vi hade sex idag, tisdag vid 1. ( minst 24 t efter glad gubbe)
Bör vi ha sex imorgon också?
Är det för sent att ha sex i övermorgon tro?
Kroppen säger molnande och stramande värk, men det har den gjort som sagt i en vecka. Så vet inte vad den säger :D
Vad tror ni, Jag fick glad gubbe i måndags vid kl 12. (kl 4 på natten var det blinkande, så nån gång där på fm måste stegringen skett)
Vi hade sex på måndag vid 1.
Vi hade sex idag, tisdag vid 1. ( minst 24 t efter glad gubbe)
Bör vi ha sex imorgon också?
Är det för sent att ha sex i övermorgon tro?
Kroppen säger molnande och stramande värk, men det har den gjort som sagt i en vecka. Så vet inte vad den säger :D
Jo, det är ju om jag får med gubben på det :D Han hade nog föredragit en dag paus :D
Jo bara den evigt långa väntan nu, 14 dagar på bim.
Så svårt att veta när man ska ha sex. Vi tänkte ju först vänta till, kanske dag två på glad gubbe så att ev äl kommit igång och dagen efter.
Men samtidigt vet man ju inte när ÄL riktigt är. jag har hela tiden trott att jag får äl typ dagen efter glad gubbe, för då har jag haft känningar och sedan 14 dagar senare har mensen dykt upp.
Men, den här gången har jag haft känningar mer eller mindre varje dag i en vecka.
Shit vad ett dygn gör skillnad på hcg :D
Nu känner jag verkligen att jag har plussat!
En fråga: Om sperman inte rinner ut efter samlag, är det positivt? Har inte gjort det nu på de två senaste försöken....
Känner mig så orolig nu igen (sällan..). Men enligt NC hade jag ÄL i torsdags och temperaturen ökade i två-tre dagar och nu har den gått neråt och ligger väldigt lågt (36,20 typ), historiskt sätt ligger jag runt 36,60-36,70 på samma dagar (cd22). Jag förstår ingenting.. vad kan vara fel? Tacksam för svar.
Känner mig så orolig nu igen (sällan..). Men enligt NC hade jag ÄL i torsdags och temperaturen ökade i två-tre dagar och nu har den gått neråt och ligger väldigt lågt (36,20 typ), historiskt sätt ligger jag runt 36,60-36,70 på samma dagar (cd22). Jag förstår ingenting.. vad kan vara fel? Tacksam för svar.

När testen visar positivt så är äl på gång, så är inte samma dag som testen är positiva. Utan äl sker vanligtvis inom 12-36 timmar (står lite olika på oika platser, men ungefär) från det första positiva äl-testet.
Tempar du?