• Mamma91a

BF maj 2022

Jag hittade ingen grupp för oss som nyligen plussat och har bf i maj. Om någon vill starta en Facebookgrupp skulle det vara kul.

Är 5 graviditeten på 1,5 år. 4 mf innan och därför vill inte jag skapa en grupp ifall jag får ett mf igen.

• Svar på tråden BF maj 2022
  • Lizzy91

Hej allihop!

Så roligt att få läsa om er resa och symtom,

Själv plussade jag i helgen och har bf 17 maj, första barnet.

Inte mycket symtom förrutom molande värk i magen till och från och sömnen har försämrats, vaknar mitt i natten pigg, ???? brukar sova oavbrutet.

Crazzy skickar meddelande till dig om fb gruppen :)

• Hannamk
    Lizzy91 skrev 2021-09-07 20:06:48 följande:

Hej allihop!

Inte mycket symtom förrutom molande värk i magen till och från och sömnen har försämrats, vaknar mitt i natten pigg, ???? brukar sova oavbrutet.

Stort grattis Lizzy! {#emotions_dlg.flower} 

Skulle gärna vilja vara med i fbgruppen jag också men kan inte hitta hur man skulle gå med, kanske nån kan bjuda in mig? 
  • Lizzy91

Tack!! Stort grattis själv!

Kontakta användaren Crazzy som skriver i denna gruppen och skicka meddelande till henne där med uppgifter så man kan hitta dig där :)

• Kiwikiwi
    Lizzy91 skrev 2021-09-07 20:06:48 följande:

Hej allihop!

Grattis! Jag har också symtom att jag vaknar tidigt och är pigg, första gången de gick upp för mig att jag kanske var gravid var att jag vaknade upp pigg en natt med lite illamående. Nu vaknar jag tidiga mornar istället och är pigg.
  • Lindamarie

God Kväll.

Plussade idag med BF 19/5-22 Glad

Ni får gärna lägga till mig på listan och i Facebook-gruppen. (länge sen jag var inne här så minns knappt hur man gör inlägg längre Skrattande)

Väntar vårt andra barn. Har en son sen tidigare som snart är 2 år Glad

• Crazzy
    Lindamarie skrev 2021-09-07 21:44:33 följande:

God Kväll.

Plussade idag med BF 19/5-22 

Ni får gärna lägga till mig på listan och i Facebook-gruppen. (länge sen jag var inne här så minns knappt hur man gör inlägg längre )

Väntar vårt andra barn. Har en son sen tidigare som snart är 2 år 

PMa mig så kirrar vi det!
  • dreamdancer

En skillnad jag märkt mellan min första graviditet och denna är att denna känns mycket mer fysiskt. Känner verkligen av magen och att något "händer där inne" så att säga ???? Det är redan obehagligt att ligga på mage.

En fundering- har någon skapat en grupp på Facebook? Hur blir man inbjuden?

• Lindamarie
    dreamdancer skrev 2021-09-08 09:11:54 följande:

En skillnad jag märkt mellan min första graviditet och denna är att denna känns mycket mer fysiskt. Känner verkligen av magen och att något "händer där inne" så att säga ???? Det är redan obehagligt att ligga på mage.

En fundering- har någon skapat en grupp på Facebook? Hur blir man inbjuden?

Håller med dig. Mkt mer symptom kring magen denna gång och obehaget att ligga på mage kom innan plusset Förvånad

Finns en FB-grupp, blev inbjuden igår utav Crazzy i inlägget ovanför ditt. Glad
  • dreamdancer
    Lindamarie skrev 2021-09-08 09:26:43 följande:

Håller med dig. Mkt mer symptom kring magen denna gång och obehaget att ligga på mage kom innan plusset 

Finns en FB-grupp, blev inbjuden igår utav Crazzy i inlägget ovanför ditt. 

Verkligen! Kände av magen och aktiviteten där otroligt tidigt, typ direkt efter ägglossning. Ilar och drar och hela magen är sjukt svullen. Kan knappt ha vanliga byxor redan... hahaha!

Tack! Ska kontakta henne.
Svar på tråden BF maj 2022