• SweeneyToad

Era impopulära åsikter

Mina då: 
    Nicki Minaj är överskattad. För er som inte vet, så klassas hon som ''queen of rap'', och är jättehyllad, visst, hon är bra, men så bra? Jag betvivlar det. 
    Säsong ett av Desperate Housewives är inte den bästa säsongen av DH. 
    Sims 2 är mycket bättre än Sims 4!!

Finns säkert mer som jag tycker, men jag kommer inte på något just nu. Stay tuned. :)

Vilka är dina impopulära åsikter? Inom vilket område som helst. 

• Svar på tråden Era impopulära åsikter
  • Anonym (Gammal Demokrati)
    Anonym (Li) skrev 2021-09-22 23:34:17 följande:
    De får ju livstidsstraff.

Tycker du att det är rättvist att staten går in och agerar organiserade mördare bara för att en enda samhällsmedborgare flippat ur och mördat?

Om en person mördat en och staten går in och mördar den som mördat. Varför är staten mindre vidriga än den första som mördat?
    Jag vill ha ett samhälle som är bättre än de mest trashiga, elaka och hemska människorna!  

Men du vill ha ett samhälle som ligger på samma nivå som de värsta människorna? Som gör samma saker som de sämsta av allt folk?

Har jag berättat vad jag vill?
    Jag ställde en fråga.

Tycker du att att det är lika vidrigt att mörda en oskyldig människa som en dömd mördare? 

• Nutid

Vilken rolig tråd,

Käring /Käringa  är rätt fint att säga om sin fru. (dock vågar jag inte använda ordet själv)
    Till skillnad mot frugan som är ett vedervärdigt ord som jag aldrig skulle vilja använda.

• Egon den stora
    Anonym (Li) skrev 2021-09-22 23:37:40 följande:

Vilka afghaner syftar du på?

Aldrig hört om någon som tar in erfarenhet från 20 år på ett år, samtidigt som de ska ändra livsstil och lära sig allt om sitt nya samhälle.

Jag syftar på dom extremt ambitiösa och arbetsamma som kommit till mitt jobb, dom som verkligen har gått in för att få ett bättre liv, dom som omedelbart när dom kom hit gjorde allt för att lära sig svenska och gå med i svenska föreningar, jämfört med ett gäng wt som egentligen mest kommer till jobbet och gör exakt det dom behöver och inget mer..

Sedan är det inte ett år utan dom kom ju 2015. Jag kunde föra ett rätt bra samtal med flera av dom redan efter 3 månader.
  • Anonym (U)
    Nutid skrev 2021-09-23 04:41:06 följande:
    Vilken rolig tråd,

Käring /Käringa  är rätt fint att säga om sin fru. (dock vågar jag inte använda ordet själv)
    Till skillnad mot frugan som är ett vedervärdigt ord som jag aldrig skulle vilja använda.

Käring på bohuskusten är ett ord för kvinna. Den negativa klangen finns inte.

Reagerade första gången jag kom hit hur kvinnofientliga alla, inklusive kvinnorna själva var. Sen tog jag mod till mig och frågade en inföding.

Så du kan fortsätta säga det och hävda att du talar bohusländska. Skrattande

• Egon den stora

Colin Nutley har inte gjort en enda bra film. Anledningen till att det går bra för honom är att konkurrensen är så dålig. Resten av svensk film är helt enkelt skit.

• Anonym (Kattz)
    Aniiee skrev 2021-09-22 00:34:26 följande:

Kattmänniskor är korkade. De har inte fattat att de inte är kattägare, det är katterna som är människoägare.

Inte sant alls! ALLA som har katt och älskar katter vet att det är katten som bestämmer. Vill min kisse ligga i knät är det bara att sätta sig så han får göra det.

Kattmänniskor är smarta och väljer ett djur som älskar en tillbaka på lika villkor. Katten går sin egen väg, hundar bara lyder.
  • Anonym (korven)

Svensk rap suger i 98 fall av 100

Veronica Maggio spelar kåtvåp, där ligger ca 25% av hennes framgång. Hade varit coolare om hon inte spelade kåtvåp.

Jag tror Joel Kinnaman våldtog den där tjejen. 

• Anonym (Roligt)

En till: Jag tycker folk som skaffar sönderavlade hundraser som engelsk bulldog, fransk bulldog, mops och andra plattnosade hundraser är dumma i huvudet.

Svar på tråden Era impopulära åsikter