• SweeneyToad

Era impopulära åsikter

Mina då: 
    Nicki Minaj är överskattad. För er som inte vet, så klassas hon som ''queen of rap'', och är jättehyllad, visst, hon är bra, men så bra? Jag betvivlar det. 
    Säsong ett av Desperate Housewives är inte den bästa säsongen av DH. 
    Sims 2 är mycket bättre än Sims 4!!

Finns säkert mer som jag tycker, men jag kommer inte på något just nu. Stay tuned. :)

Vilka är dina impopulära åsikter? Inom vilket område som helst. 

• Svar på tråden Era impopulära åsikter
  • Anonym (Hyckleri)
    Anonym (GB) skrev 2021-09-23 12:48:29 följande:

Att prins Charles förmodligen inte var någon trevlig prick, men prinsessan D var knappast smidig heller. Tror inte alls på att hon var ett totalt oskyldigt offer som hon framställs som.

Å, det är ju min RIKTIGT impopulära åsikt som man kan bli bannad från samtliga plattformar för. Lady Diana var, enligt mig, närmast en kvinnlig psykopat som SPELADE ?damsel in distress?, var notoriskt otrogen, narcissist, en fasad-mamma som slog bägge pojkarna (googla) och misshandlade både sin personal och make psykiskt och ibland fysiskt. Så manipulativ, Messias-komplex. Fattar inte att hon fortfarande omtalas som nån slags Moder Teresa när hon är världens mest berömda kvinnliga narcissist.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Hyckleri) skrev 2021-09-23 16:04:44 följande:
    Å, det är ju min RIKTIGT impopulära åsikt som man kan bli bannad från samtliga plattformar för. Lady Diana var, enligt mig, närmast en kvinnlig psykopat som SPELADE damsel in distress, var notoriskt otrogen, narcissist, en fasad-mamma som slog bägge pojkarna (googla) och misshandlade både sin personal och make psykiskt och ibland fysiskt. Så manipulativ, Messias-komplex. Fattar inte att hon fortfarande omtalas som nån slags Moder Teresa när hon är världens mest berömda kvinnliga narcissist.
    Detta har jag aldrig hört talas om.

Varför tror du detta? 
  • Anonym (Pelle)

Det verkar vara impopulärt uttrycka sig att man gillar smala tjejer. Samt att övervikt är ett stort samhällsproblem.

Jag antar att det finns många mulliga och överviktiga på FL som känner dig träffade.

• Anonym (Hyckleri)
    Anonym (Anonym) skrev 2021-09-23 16:09:01 följande:

Detta har jag aldrig hört talas om.

Varför tror du detta? 

Vilket av det? Jag var sjuk en helg och googlade henne. Fanns väldigt mycket att läsa som inte skrivit in i manuset av The Crown. (Som för övrigt inte är en dokumentär, vilket gen Z har svårt att begripa).
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Hyckleri) skrev 2021-09-23 16:13:15 följande:
    Vilket av det? Jag var sjuk en helg och googlade henne. Fanns väldigt mycket att läsa som inte skrivit in i manuset av The Crown. (Som för övrigt inte är en dokumentär, vilket gen Z har svårt att begripa).
    Jaha, du är en sån som tror på allt du läser. 

Källkritik, hört talas om det? 
  • Anonym (Annika)

Det borde vara straffbart att inte vaccinera sig mot covid.

Barnvaccinationsprogrammey borde vara obligatoriskt.

Att sprida antivaxxpropaganda borde resultera i fängelsestraff.

• Anonym (Hyckleri)
    Anonym (Anonym) skrev 2021-09-23 16:15:14 följande:

1. Källkritik, har du hört talas om det? Du har inte en enda källa på att du kan läsa mina tankar, känner mig eller har tolkat mig korrekt. Så ironiskt inlägg av dig.

2. Uppenbarligen känner inte du hennes familj personligen mer än vad jag gör så vad du än tror om henne har du också ?läst det?. Källkritik, har du hört talas om det?
  • Anonym (GB)
    Anonym (Hyckleri) skrev 2021-09-23 16:04:44 följande:

Å, det är ju min RIKTIGT impopulära åsikt som man kan bli bannad från samtliga plattformar för. Lady Diana var, enligt mig, närmast en kvinnlig psykopat som SPELADE ?damsel in distress?, var notoriskt otrogen, narcissist, en fasad-mamma som slog bägge pojkarna (googla) och misshandlade både sin personal och make psykiskt och ibland fysiskt. Så manipulativ, Messias-komplex. Fattar inte att hon fortfarande omtalas som nån slags Moder Teresa när hon är världens mest berömda kvinnliga narcissist.

På tal om moder Teresa, hennes gärning var mer eller mindre fantastisk, men enligt vissa i omgivningen var hon allt annat än en trevlig tant.
  • Anonym (GB)
    Anonym (Anonym) skrev 2021-09-23 16:15:14 följande:

Nu var väl detta ingen tjafstråd utan en tråd för impopulära åskiter.

För övrigt verkar det vara impopulärt att säga att FL mest är en sida för troll och grälsjuka människor med för mycket tid. Allt vettigt drunknar ju i mängden.
  • Egon den stora
    Anonym (Pelle) skrev 2021-09-23 16:12:29 följande:

Det verkar vara impopulärt uttrycka sig att man gillar smala tjejer. Samt att övervikt är ett stort samhällsproblem.

Jag antar att det finns många mulliga och överviktiga på FL som känner dig träffade.

Fetma är ett samhällsproblem med allt vad det innebär med sjukdomar och problem med kroppen som både kostar enorma skattepengar och är tragiskt för individen, ändå normaliseras övervikt med att"alla ska vara sig själva"

Kolla gärna på bilder från 70 talet eller bakåt och jämför med nu, då ser man hur snittet ökat. Så jag håller helt med.
Svar på tråden Era impopulära åsikter