• SweeneyToad

Era impopulära åsikter

Mina då: 
    Nicki Minaj är överskattad. För er som inte vet, så klassas hon som ''queen of rap'', och är jättehyllad, visst, hon är bra, men så bra? Jag betvivlar det. 
    Säsong ett av Desperate Housewives är inte den bästa säsongen av DH. 
    Sims 2 är mycket bättre än Sims 4!!

Finns säkert mer som jag tycker, men jag kommer inte på något just nu. Stay tuned. :)

Vilka är dina impopulära åsikter? Inom vilket område som helst. 

• Svar på tråden Era impopulära åsikter
  • Anonym (extra impopulär)
    Anonym (extra impopulär) skrev 2021-09-21 08:21:40 följande:

Eftersom jag är en lesbisk kvinna blir det här nog extra provokativt?

* Män är lättare att leva med och ha att göra med än kvinnor

* Män är generellt mindre elaka än kvinnor

* Män använder inte saker du berättat i förtroende som vapen mot dig i ett gräl, det gör kvinnor.

* Skulle jag kunna välja sexualitet skulle jag välja straight

Skall utöka den där och provocera mera:

* Män är mycket medgörligare än kvinnor vad gäller heminredning, hur det skall möbleras, färg väggarna skall vara osv. Det är "Jag litar på dig älskling" Sånt skulle man ALDRIG höra från en kvinna.

* Män är mycket lättare att planera semester ihop med än kvinnor. Män säger "Det är helt ok, välj du"...det gör inte en kvinna. Skall stretas emot, försöka köras över och en så enkel sak leder till gräl.

Alltså helskotta vad jag saknar min exman ibland. Han var inte bara min man utan var även min bästa vän.
  • Anonym (Roligt)

? Jag trivs inte riktigt med att jobba på jobb där det endast finns kvinnor. Det blir för mycket skitsnack och lite för mycket hönsgård för min smak.

? Jag gillar inte när man glorifierar fetma och försöker få det till att vara något hälsosamt och bra.

? Jag dömer folk som stavar som krattor. Folk som skriver ja i stället för jag och liknande.

• Anonym (Handväska)
    SweeneyToad skrev 2021-09-21 00:36:58 följande:

Mina då: 

Nicki Minaj är överskattad. För er som inte vet, så klassas hon som ''queen of rap'', och är jättehyllad, visst, hon är bra, men så bra? Jag betvivlar det. 

Säsong ett av Desperate Housewives är inte den bästa säsongen av DH. 

Sims 2 är mycket bättre än Sims 4!!

Finns säkert mer som jag tycker, men jag kommer inte på något just nu. Stay tuned. :)

Vilka är dina impopulära åsikter? Inom vilket område som helst. 

Hatar verkligen familjen Wahlgren. De går heller inte att undvika! De är överallt som spyflugor.

Avskyr också äldre föräldrar som väntar tills de är typ 40 med att skaffa barn. De tror alltid att de är lite bättre på allt, kan allt lite bättre än alla inom precis alla ämnen, riktitiga besserwissers med fula namn på sina barn och så är dem superfula och skitnödiga också. Otrevliga och försöker gömma sig bakom s k vettiga argument för att få trycka ner andra.
  • Anonym (Hyckleri)

Hanif Bali är lika störig som dom ?Adidasriddarna? han tjatar om. Det är ju exakt det han är och gör. Har tagit emot bidrag för 70000 i månaden för att bråka med folk, provocera, förnedra och mobba, precis som Adidas-riddarna gör enligt honom. Skillnaden är att han har jeans och t-shirt och kaxar bakom en skärm, misshandlar psykiskt istället för fysiskt. Likaså är han precis en lika ful gubbe som journalisten han hängde ut och hånade på nätet. Sån hycklare.

• Anonym (Hyckleri)
    Anonym (extra impopulär) skrev 2021-09-21 08:21:40 följande:

Eftersom jag är en lesbisk kvinna blir det här nog extra provokativt?

* Män är lättare att leva med och ha att göra med än kvinnor

* Män är generellt mindre elaka än kvinnor

* Män använder inte saker du berättat i förtroende som vapen mot dig i ett gräl, det gör kvinnor.

* Skulle jag kunna välja sexualitet skulle jag välja straight

Ja det var ju extremt oupplyst av dig som har missat att en stor del av kvinnor i straighta förhållanden misshandlas. Där ingår gaslighting och psykisk misshandel. Vet precis flera förhållanden där mannen använder vad hans kvinnliga partner sagt i förtroende till honom emot henne, är elaka mot henne osv.

Fun fact; har hört TVÅ bisexuella kvinnor påstå exakt det du säger, twisten är att bägge har misshandlat samtliga av sina flickvänner.
  • Anonym (Q)

Sömnproblem är till 90% självförvållade och skulle kunna lösas om personen ville det.

Alla elitsatsningar inom idrott innan 18 års ålder borde vara förbjudna.

Läxor är meningslösa.

Jag befinner mig där jag är i livet på grund av privilegier jag inte har gjort mig förtjänt av. Det gäller för många i min omgivning med.

• Anonym (extra impopulär)
    Anonym (Hyckleri) skrev 2021-09-21 18:54:11 följande:

Ja det var ju extremt oupplyst av dig som har missat att en stor del av kvinnor i straighta förhållanden misshandlas. Där ingår gaslighting och psykisk misshandel. Vet precis flera förhållanden där mannen använder vad hans kvinnliga partner sagt i förtroende till honom emot henne, är elaka mot henne osv.

Fun fact; har hört TVÅ bisexuella kvinnor påstå exakt det du säger, twisten är att bägge har misshandlat samtliga av sina flickvänner.

Gaslighting tror jag väldigt, väldigt få män är tillräckligt smarta för att kunna göra särskilt effektivt ärligt talat. Det kräver fantasi, verbal och kognitiv förmåga som väldigt få av dem har så pass utvecklad.

Antyder du med din fun fact att jag misshandlar mina partners? Nej knappast. Gissar att du ör kvinna som kommer med en dylik anklagelse från ingenstans.
  • Anonym (Tintin)

Att roten till samhällets problem är MÄN.

Många vill få det till invandrarnas fel, men de invandrarna som stökar är ju också män.

Brott begås av män.

Och tacos är överskattat.

• Aniiee

Västerländsk musik hat varit på dekis sedan innan jc föddes.

Anime är INTE för barn! Ha koll på vad ungarna kollar på. Bara för att det är tecknat betyder det inte att det är barntillåtet.

Mass Effect Andromeda är faktiskt ett bra spel. Inte ett bra Mass Effect, men ett bra tredjepersons arpg.

Dragon Age 2... Se ovan.

Människor i allmänhet är rätt jobbigt att ha att göra med. De har inte samma hjärna som jag vilket ofta kräver alldeles för många ord för att de ska fatta vad jag tänker.

Kattmänniskor är korkade. De har inte fattat att de inte är kattägare, det är katterna som är människoägare.

We need to take the wrong steps sometimes to find the right path.
Svar på tråden Era impopulära åsikter