• SweeneyToad

Era impopulära åsikter

Mina då: 
    Nicki Minaj är överskattad. För er som inte vet, så klassas hon som ''queen of rap'', och är jättehyllad, visst, hon är bra, men så bra? Jag betvivlar det. 
    Säsong ett av Desperate Housewives är inte den bästa säsongen av DH. 
    Sims 2 är mycket bättre än Sims 4!!

Finns säkert mer som jag tycker, men jag kommer inte på något just nu. Stay tuned. :)

Vilka är dina impopulära åsikter? Inom vilket område som helst. 

• Svar på tråden Era impopulära åsikter
  • Linnie
    Anonym (Jo) skrev 2021-09-26 17:57:05 följande:
    Det skulle vara trist.
    Verkligen!

Lite militärgrönt och marinblått kunde hen väl ändå slänga in?

Nej, inte för att jag är väldigt färgglad själv (men händer med träningskläder), men tycker det är roligt med folk som är: )
  • Aniiee

Jag har en ny...

Idina Menzel är inte en bra live-sångerska. 

We need to take the wrong steps sometimes to find the right path.
  • Anonym (kaffedraken2)

Jag tycker att tjejer som är 20 år yngre än mig, är attraktiva, och skulle kunna vara ihop med en.

• Anonym (B)

Att barn inte är särskilt kloka eller smarta som man ofta påstår.

Att kvinnor generellt är mycket bättre föräldrar än män.

• Anonym (Räkan)

Folk i allmänhet är idioter

• Linnie

Moskéer som sprider hatpropaganda och att "otrogna" ska dö borde slås igen och imamen borde fängslas för hets mot folkgrupp, uppvigling och anstiftan till dråp och därefter utvisas.
    Hur kommer man åt detta? Genom spioner givetvis. Väldigt lätt att klä ut en arabisktalande kvinna (eller kort man) i burka som får wallraffa.
    Givetvis samma sak om man hittar andra religiösa inrättningar som proklamerar död åt oliktänkande. Eller inrättningar som gör detsamma utan att vara religiösa. 

Att titta in i ett gym är som att skåda hamstrar som springer i ett hjul. Varför har gym ofta glasrutor som skyltfönster och varför springer folk hellre i en sådan miljö (och bidrar till trängsel) än i staden eller naturen? Enda gången det är förståeligt är när det är 10 minus ute.

Kändisar är tusen gånger snyggare på paparazzibilder (iaf kvinnliga) än på röda mattan-tillställningar. 

Margarin är vidrigt. Smakar skit och är extremt processat. Den enda fördelen är att det kostar en tredjedel av vad bregott kostar, margarin är ett så äckligt livsmedel att det inte ens är värt att ta emot det om det vore gratis.

• Linnie
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-09-28 05:19:19 följande:

Jag tycker att tjejer som är 20 år yngre än mig, är attraktiva, och skulle kunna vara ihop med en.

Oj vad förvånande.

Vore kul att se lite andra åsikter från både dej och (Pelle), faktiskt..
  • Anonym (Q)
    Linnie skrev 2021-09-29 15:30:12 följande:

Margarin är vidrigt. Smakar skit och är extremt processat. Den enda fördelen är att det kostar en tredjedel av vad bregott kostar, margarin är ett så äckligt livsmedel att det inte ens är värt att ta emot det om det vore gratis.

Då har jag en till impopulär åsikt: Bregott är margarin!
  • Anonym (Qa)

Det är extremt avtändande med sexuellt oerfarna i ålder 30+. I synnerhet om de fortfarande är oskulder. Men det får man inte tycka offentligt.

Svar på tråden Era impopulära åsikter