IVF 2022
Hej!
Någon mer som håller på med ivf nu? Tänkte vi kunde följas åt. Inne på sprutdag 6 med gonal-f och fyramadel.
Ul på onsdag och så nervös ????
Hej!
Någon mer som håller på med ivf nu? Tänkte vi kunde följas åt. Inne på sprutdag 6 med gonal-f och fyramadel.
Ul på onsdag och så nervös ????

Ingen läkare ringt.. såg på 1177 att de bara ökar med 3 och de är 33h mellan proverna. Får säkert ta nytt på måndag och då borde de ju ökat 3ggr iaf. Känns som med så lite ökning -utomkveds?? Fan hade bara ställt in mig på lååång mens och så blir de såhär :(
Ingen läkare ringt.. såg på 1177 att de bara ökar med 3 och de är 33h mellan proverna. Får säkert ta nytt på måndag och då borde de ju ökat 3ggr iaf. Känns som med så lite ökning -utomkveds?? Fan hade bara ställt in mig på lååång mens och så blir de såhär :(

Hej!
Vet inte riktigt hur man ska göra här, känns drygt att hoppa in när det pågår diskussioner, men lika drygt att inte presentera sig. ????
Jag och sambon har börjat med IVF I januari. Båda är 30 och har inga barn.
Vi är på vår första runda, hade första FET 26:e april och har två små till i frysen.
Vet inte riktigt hur man ska göra här, känns drygt att hoppa in när det pågår diskussioner, men lika drygt att inte presentera sig. ????
Jag och sambon har börjat med IVF I januari. Båda är 30 och har inga barn.
Vi är på vår första runda, hade första FET 26:e april och har två små till i frysen.

Är väl ungefär så det känns. :)
Jepp! Det är helt okej, men blandade symptom så jag vet inte hur jag ska känna. Typ sjukt ömma bröst och kramper, vilket enligt internet är tecken på båda.
Ska testa på måndag, så får vi se.
Implementeringen kändes knappt, btw. Det var lite obehagligt när de förde in katetern, men inte mer än så. Trodde att det skulle vara som spiralen, men det var som natt och dag.