• mammamalin

BF oktober 2022

Har inte hittat någon befintlig tråd för BF oktober 2022, så därmed startar jag denna för oss och hoppas vi blir ett gäng Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2022-01-29 10:29
    Nu finns även en facebookgrupp. Skicka meddelande till mig om du har BF under oktober månad och vill vara med :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2022-02-22 17:55

Vill skriva här att medlemmarna i facebookgruppen har fått tycka till och de flesta vill sätta en medlemsgräns på 50 personer. Det finns i dagsläget fortfarande ca 20 platser kvar så ni som aktivt valt att avvakta kan ha detta i åtanke :)

• Svar på tråden BF oktober 2022
  • Mangal

Grattis till er alla som är gravida.
    Jag plussade häromdagen, BF 12 oktober om allt går vägen. Har försökt bli gravid sedan I somras och har hunnit med två tidiga missfall sedan dess. Testar alltid med CB digital och de graviditeter där jag fick missfall fick jag resultat  1-2 veckor men denna gången fick jag 2-3 veckor. Hoppas verkligen att det tar sig denna gången 

Vad har ni för symtom? Jag är trött!! Brösten ömmar och har lite molvärk i magen.Skrattande

• Mangal
    Lovisaa86 skrev 2022-02-05 07:56:23 följande:

Grattis alla! Själv har jag BF 11/10 om allt går vägen denna gång ??

Stort grattis Skrattande är det första barnet?
  • Lovisaa86
    Mangal skrev 2022-02-05 08:02:37 följande:
    Stort grattis Skrattande är det första barnet?
    Hej. Det blir mitt fjärde barn. Jag är 35 år så kommer blir det sista också :) Själv då? 
  • svansmamman
    samejentan skrev 2022-02-04 22:58:45 följande:
    Tack så mycket för ditt svar, det stillar en oroad själ. Jag har knappt några känningar i brösten men tröttheten är stående och jag är lite känsligare än vad jag brukar. Har fått tid för tidigt ultraljud på tisdag till veckan så jag hoppas man kan se något då även om jag vet det finns en chans man inte gör det, men då skulle jag i så fall få en ny tid. Försöker tänka det jag med, att det behöver inte vara missfall bara för symtomen är svaga, det finns de som har mycket symtom och får missfall ändå, så det är ju ett lotteri. Man får väl vara glad så länge man mår bra, det finns ju ingenting jag kan göra mer än att se hur det artar sig. Dag för dag lever jag just nu och det stillar, varje dag utan att jag blöder är en bra dag försöker jag tänka, sen får man se vad som händer helt enkelt, tack för ditt svar du har helt rätt i det du skriver <3
    Det låter positivt tycker jag! Jag ska tänka en extra tanke åt dig på tisdag och håller alla tummar för att allt ser bra ut och att ni kan se något, så att din oro förhoppningsvis dämpas så fort som möjligt. Kram på dig! <3
  • Mandyyy

Jag är i vecka 5. Men har inte så mycket symtom. Molvärk och såklart utebliven mens.

Med mina andra barn har jag tidigt känt ömma bröst. Men inte denna gång.

Hur har ni andra det?

• samejentan
    Mandyyy skrev 2022-02-05 13:55:50 följande:

Jag är i vecka 5. Men har inte så mycket symtom. Molvärk och såklart utebliven mens.

Hur har ni andra det?

Jag hade lite ömma bröst första veckan, sen gick dom tillbaka till normal storlek och slutade ömma. Nu är jag mest trött, har lite mol/skavande värk då och då, lite känsligare än vanligt, känner kanske lite liiiite i brösten men det är verkligen inte mycket  
  • samejentan
    svansmamman skrev 2022-02-05 13:22:00 följande:
    Det låter positivt tycker jag! Jag ska tänka en extra tanke åt dig på tisdag och håller alla tummar för att allt ser bra ut och att ni kan se något, så att din oro förhoppningsvis dämpas så fort som möjligt. Kram på dig! <3
    Tack snälla <3 
  • samejentan
    Mandyyy skrev 2022-02-05 13:55:50 följande:

Hur har ni andra det?

Jag glömde tillägga att jag är i v5+4  
  • Mandyyy
    samejentan skrev 2022-02-05 17:45:51 följande:
    Jag glömde tillägga att jag är i v5+4  
    Tack för ditt svar!
    Då är det säkert som det ska, hoppas jag.
    Sjuk i covid just nu. Så mår kasst pga det. 
Svar på tråden BF oktober 2022