Solskensdag skrev 2022-02-08 07:43:30 följande:
Hehe Mangal, jag har också funderat på man borde ha ett apparat hemma, men nog bra det inte finns, man skulle ju inte hålla på med annat 
å något konstigt hände i morse. Vaknade runt 4 för att kissa, och kände ett litet stick i livmodern, olikt hur det annars känns. När jag la mig mådde jag fruktansvärt, nästan kallsvettig och Väldigt illamående, och fick en konstig neråtgående kramp i ett par sekunder, och sen var det som mina symtom lättnade. Jag var typ 100 på ett mf, men det har fortfarande inte kommit något blod, så jag får väl se. Men verkligen konstigt! Jag vet det kan ha varit hundra andra saker, men det var bara jätte märkligt hur ?säker? jag kände mig på att något typ förändrades. Får hoppas det är mina nerver och inte min intuition
Mår iaf fortf piss och har bara kunnat äta lite äpple till frukost pga illamående så helt borta är symtomen ju inte än iaf!
Hehe ja du har nog rätt, det hade blivit ett heltidsjobb.
Det kanske bara var en reaktion på att livmodern växer? Det är ju så mycket som händer där inne. När jag fått MF har det alltid börjat med blod, smärtan har kommit efter ett par dagar. Håller tummarna att allt är okej där inne