• evelinagra1

BIM mars 2022

Hittade ingen mars tråd så tror inte det finns någon än så tänkte att jag startar en

detta blir vårat 14e försök tror jag har tappat räkningen haha.. vi har gjort en utredning och de har inte hittat något ?fel? på någon av oss så nu står vi i kö för vidare utredning och behandling men jag hoppas såklart att vi inte ska behöva komma dit!

Förra månaden blev ägglossningen väldigt sen så är lite osäker på BIM men om det kommer i normal tid så borde bim bli 6/3

hoppas på många fina pluss denna månaden <3

6/3 evelinagra1 (14e försöket 1a barnet )

• Svar på tråden BIM mars 2022
  • Kiiwii
    Pico skrev 2022-03-09 05:20:30 följande:

Jag tror att jag dör - är detta på riktigt?  // Gråter

Stort grattis Solig Bästa känslan. Hoppas det blir en frisk bebis av det lilla livet. Grattisgrattis.
  • Loppster

Kiiwi: haha ja då kan ni ju omöjlig ha missat äl om det blev någon. haha. känns ju jobbigare att inte veta när Bim är även om väntan är lång när man vet också. Jag har inget äl sekret idag och tempen ligger fortfarande högt så antar att äl varit nu. fortfarande känningar i höger äggstock och idag har jag fått ömma bröstvårtor. 

• Cinapuffen
    Pepsin skrev 2022-03-09 06:25:20 följande:

Vi lyckades bara få till ett samlag denna cykel, dessutom kom typ hälften av sperman utanför, hahah.. aja iaf så hade jag molvärk i söndags och idag kom en brun flytning, precis som när jag plussade förra gången. 4-5 dagar kvar till BIM. 

Låter lovande ju! Skrattande
  • Kiiwii
    Loppster skrev 2022-03-09 14:09:22 följande:

Kiiwi: haha ja då kan ni ju omöjlig ha missat äl om det blev någon. haha. känns ju jobbigare att inte veta när Bim är även om väntan är lång när man vet också. Jag har inget äl sekret idag och tempen ligger fortfarande högt så antar att äl varit nu. fortfarande känningar i höger äggstock och idag har jag fått ömma bröstvårtor. 

Jag brukar få ömma bröstvårtor efter ÄL, progesteronet brukar ha den effekten på många. Men den här gången har de inte ömmat nåt alls så därför tror jag äl uteblivet för mig. Men då kanske du haft ÄL nu iaf i och med ömma bröstvårtor :) 
  • Cinapuffen
    Butembobaby skrev 2022-03-09 08:39:13 följande:

Jag tog mitt digitala idag och det var positivt :) 

Är så glad verkligen. 

Nu ska jag försöka njuta av detta och inte oroa mig för MF. 

Stort grattis! Solig
  • Cinapuffen

Jag vet inte riktigt hur jag ska tänka. Har tagit gravtest som visar negativt men har BIM på lördag. Men igår kväll fick jag en fruktansvärd smärta i tjejmagen. Fick gå på toaletten och kämpade för att inte kräkas. Gjorde så ont att jag grät. Det höll i sig en stund och kom sedan i vågor i ca en kvart. Sedan dess har jag haft som en molande värk och stickningar i tjejmagen. Ingen blödning alls. Någon som känner igen detta? Obestämd 

• Butembobaby
    Loppster skrev 2022-03-09 08:49:01 följande:

Butembobaby: Grattis Hjärta  Blir så glad för din skull. 

Tusen tack loppster Hjärta Snart är det eran tur också! 
    Cinapuffen skrev 2022-03-09 14:45:15 följande:
    Stort grattis! Solig
    Tack Solig
    Pico skrev 2022-03-09 12:53:51 följande:

Butembobaby - jag la fram testet imorse och han blev väldigt chockad men glad Solig vi gick ju igenom ett missfall i v 11 i förra sommaren som tog på oss väldigt hårt. Ingen av oss vågar tro än, men försöker ändå glädjas Hjärta

Sååååå roligt att du också plussade med digitalt! Har du berättat? 

Så härligt! Jag hade ett missfall I v.9 innan jag fick min dotter, så vet hur det ärHjärta

Hoppas att er regnbågsbebis blir lika underbar som min{#emotions_dlg.flower}

Min mann har varit väldigt involverad i hela processen, så han har sett när jag har testat och brukar fråga om resultatet:) i går kom vi båda fram till att vi trodde det var positivt, och I morse var det hann som fick äran att läsa av det digitala testet. Han blev väldigt glad, men har alltid haft lite svårare att känslomässigt förstå att vi är gravida. Såklart är han stöttande och så, men tror det är svårt för honom att greppa på samma sätt som jag som har alla hormoner och symptom ;) 
  • evelinagra1
    Butembobaby skrev 2022-03-09 15:10:05 följande:
    Tusen tack loppster Hjärta Snart är det eran tur också! 
    Cinapuffen skrev 2022-03-09 14:45:15 följande:
    Stort grattis! Solig
    Tack SoligSå härligt! Jag hade ett missfall I v.9 innan jag fick min dotter, så vet hur det ärHjärta

Hoppas att er regnbågsbebis blir lika underbar som min{#emotions_dlg.flower}

Min mann har varit väldigt involverad i hela processen, så han har sett när jag har testat och brukar fråga om resultatet:) i går kom vi båda fram till att vi trodde det var positivt, och I morse var det hann som fick äran att läsa av det digitala testet. Han blev väldigt glad, men har alltid haft lite svårare att känslomässigt förstå att vi är gravida. Såklart är han stöttande och så, men tror det är svårt för honom att greppa på samma sätt som jag som har alla hormoner och symptom ;) 

stort grattis till plusset!! 
    var det du som skrev att du hade feber för någon dag sen? Jag känner mig febrig idag men har även hosta så det är väl ett virus jag har men man hoppas ju in i det sista haha.. dock testade jag negativt imorse så troligtvis så är jag bara sjuk

• Butembobaby
    evelinagra1 skrev 2022-03-09 16:06:30 följande:

stort grattis till plusset!! 
    var det du som skrev att du hade feber för någon dag sen? Jag känner mig febrig idag men har även hosta så det är väl ett virus jag har men man hoppas ju in i det sista haha.. dock testade jag negativt imorse så troligtvis så är jag bara sjuk

Japp, jag har haft magsjuka 2 gånger senaste veckan, och I förrgår hade jag feber på 38,5. 
    Har hört att det kan vara lättare att bli sjuk i början av graviditeten inom att immunförsvaret är försvagat för att inte stöta bort graviditeten Osv, men vet inte om det stämmer Drömmer 

Håller tummarna att ditt pluss kommer snart! 
  • LLucille

Vad tror ni? Ser ni nått?Skämskan det vara det klassiska "spökstrecket"på detta test eller skulle det kanske kunna vara något?. Och jag är på äl+10 idag borde det isf vara tydligare?
    Testa detta mitt på dagen. Men testa negativt på ett test med morgonurinen med gravidkollens stickor.Obestämd
Svar på tråden BIM mars 2022