• evelinagra1

BIM mars 2022

Hittade ingen mars tråd så tror inte det finns någon än så tänkte att jag startar en

detta blir vårat 14e försök tror jag har tappat räkningen haha.. vi har gjort en utredning och de har inte hittat något ?fel? på någon av oss så nu står vi i kö för vidare utredning och behandling men jag hoppas såklart att vi inte ska behöva komma dit!

Förra månaden blev ägglossningen väldigt sen så är lite osäker på BIM men om det kommer i normal tid så borde bim bli 6/3

hoppas på många fina pluss denna månaden <3

6/3 evelinagra1 (14e försöket 1a barnet )

• Svar på tråden BIM mars 2022
  • Cinapuffen
    Pico skrev 2022-03-09 05:20:30 följande:

Jag tror att jag dör - är detta på riktigt? Gråter

Ser onekligen så ut! Skrattande Stort grattis! Solig {#emotions_dlg.flower} Hjärta
  • Pepsin

Vi lyckades bara få till ett samlag denna cykel, dessutom kom typ hälften av sperman utanför, hahah.. aja iaf så hade jag molvärk i söndags och idag kom en brun flytning, precis som när jag plussade förra gången. 4-5 dagar kvar till BIM. 

• Pico
    Pepsin skrev 2022-03-09 06:25:20 följande:

Vi lyckades bara få till ett samlag denna cykel, dessutom kom typ hälften av sperman utanför, hahah.. aja iaf så hade jag molvärk i söndags och idag kom en brun flytning, precis som när jag plussade förra gången. 4-5 dagar kvar till BIM. 

Håller tummarna att det räckte! En liten krigare är ju allt som behövs ;) Jag har också haft bruna flytningar, började i lördags men har blivit mindre och mindre varje dag, så det är inte kört än Drömmer
  • Pico

Cinapuffen och Fyran4 - tack Hjärta så orolig, att man ska behöva gå så länge med sina tankar nu utan att veta vad som sker i kroppen :(

• Fagelfri

Grattis Pico! Vad fantastiskt:)
  • Sophiee92

Stort grattis!
  • evelinagra1

Grattis pico!!

för mig sjönk tempen ytterligare lite idag men fortfarande inte under linjen så räknar med mens imorgon eller fredag...

• Butembobaby

Grattis Pico Hjärta

Har du berättat för din partner än? Eller ska du överraska på något speciellt vis? Glad
Svar på tråden BIM mars 2022