• evelinagra1

BIM mars 2022

Hittade ingen mars tråd så tror inte det finns någon än så tänkte att jag startar en

detta blir vårat 14e försök tror jag har tappat räkningen haha.. vi har gjort en utredning och de har inte hittat något ?fel? på någon av oss så nu står vi i kö för vidare utredning och behandling men jag hoppas såklart att vi inte ska behöva komma dit!

Förra månaden blev ägglossningen väldigt sen så är lite osäker på BIM men om det kommer i normal tid så borde bim bli 6/3

hoppas på många fina pluss denna månaden <3

6/3 evelinagra1 (14e försöket 1a barnet )

• Svar på tråden BIM mars 2022
  • Butembobaby

Jag tog mitt digitala idag och det var positivt :) 

Är så glad verkligen. 

Nu ska jag försöka njuta av detta och inte oroa mig för MF. 

• Butembobaby
    Butembobaby skrev 2022-03-09 08:39:13 följande:

Jag tog mitt digitala idag och det var positivt :) 

Är så glad verkligen. 

Nu ska jag försöka njuta av detta och inte oroa mig för MF. 

• Loppster
    Pico skrev 2022-03-09 05:20:30 följande:

Jag tror att jag dör - är detta på riktigt? Gråter

Stort grattis pico Hjärta
  • Pico

Butembobaby - jag la fram testet imorse och han blev väldigt chockad men glad Solig vi gick ju igenom ett missfall i v 11 i förra sommaren som tog på oss väldigt hårt. Ingen av oss vågar tro än, men försöker ändå glädjas Hjärta

Sååååå roligt att du också plussade med digitalt! Har du berättat? 

• Kiiwii
    Loppster skrev 2022-03-08 23:43:34 följande:

Kiiwi: jag tror som dig, det blev nog ingen ägglossning häromdagen så därför försöker kroppen igen. Min mens och ägglossning är ju helt knäpp sen missfallet så antar att det kanske är därför men det är ju väldigt svårt att veta när man har bim nu. haft känningar I höger äggstock och ljumske ikväll så hoppas det är pågång iallafall. Blir ju väldigt mycket sex när äl sekretet aldrig vill ta slut. haha 

Ja vi har legat varannan dag nästan hela cykeln, man blir nästan less haha ;) 

Jag väntar in mensen som lär dröja då ÄL säkert inte skett eller skedde sent. Har ingen aning alls om BIM? men om ÄL skedde första gången jag hade flytningarna + värk så är jag på äl+12 och brukar få mens då, men som sagt det blev nog senare eller ingen ÄL alls. Har haft en del värk och känningar i tjejmagen av och till flera dagar. Pms? Bara vänta och se, så drygt. 

Svar på tråden BIM mars 2022