• evelinagra1

BIM mars 2022

Hittade ingen mars tråd så tror inte det finns någon än så tänkte att jag startar en

detta blir vårat 14e försök tror jag har tappat räkningen haha.. vi har gjort en utredning och de har inte hittat något ?fel? på någon av oss så nu står vi i kö för vidare utredning och behandling men jag hoppas såklart att vi inte ska behöva komma dit!

Förra månaden blev ägglossningen väldigt sen så är lite osäker på BIM men om det kommer i normal tid så borde bim bli 6/3

hoppas på många fina pluss denna månaden <3

6/3 evelinagra1 (14e försöket 1a barnet )

• Svar på tråden BIM mars 2022
  • Sophiee92
    Loppster skrev 2022-03-14 19:15:40 följande:
    Tovikan och sophiee92: hoppas mensen håller sig borta för er båda Hjärta

Jag har lite molvärk varje dag, lite ömma bröst. Idag har jag varit lättirriterad. men det hade lika väl kunnat vara vanliga symtom för mens. har 1 vecka kvar till Bim. Är på äl+8 idag. 
    Åh tack! Jag hoppas det så innerligt jag med <3

Ja det är ju så lila symtom, man blir galen! Hoppas iaf att det är gravid symtom för dig och inte mensen. Vilket försök är du på?
  • Sophiee92
    MaddeBreli skrev 2022-03-14 19:52:02 följande:

Hoppar in här jag å! Börjar med o säga grattis till alla er som plussat pch lycka till vi övriga! ? Jag sitter här som på nålar o bara tok längtar tills jag kan testa! Är på äl +5 så det är ju ett tag kvar.. Haft molvärk i tjejmagen sen ett par dagar efter ägglossning så man hoppas ju..! 

Välkommen!

Ja väntan är verkligen ansträngande. Låter ju lovande Iaf med molvärk sen ett par dagar :) hoppas!
  • Loppster

sophiee92: 

glömde skriva att jag har väldigt känsligt luktsinne med senaste två dagarna. Tål inte lukten av mannens snus . haha. 

vi är på försök nummer 2. kanske första försöket som vi verkligen gått in för. Vi blev spontant gravida i dec men fick missfall i januari. efter det fick jag 2 olika infektioner som höll i sig 1 månad så Därför blev det lite halvdant förra månaden. Vilken försök är ni på? 

• My871

Jag har inte riktigt koll på när min ägglossning var, men jag har börjat tempa denna månaden och enligt tempen så är jag på ÄL +10 idag.
    jag tog ett graviditetstest i morse som visade positivt(!), men sen torkade Jag mig och såg blod på pappret. mensen kom med buller och bång med massa värk:( 
    2:a månaden med kemisk graviditet Och 4 månaden sen MA i vecka 11.  Suck. Nästa cykel pausar vi för att ta nya tag efter den. Heja alla som kämpe på månad efter månad. 

ska bli riktigt skönt med en månad utan stress och planering. Bara mysa när känslan faller in :) 

• Sophiee92
    Loppster skrev 2022-03-14 21:11:43 följande:

sophiee92: 

glömde skriva att jag har väldigt känsligt luktsinne med senaste två dagarna. Tål inte lukten av mannens snus . haha. 

vi är på försök nummer 2. kanske första försöket som vi verkligen gått in för. Vi blev spontant gravida i dec men fick missfall i januari. efter det fick jag 2 olika infektioner som höll i sig 1 månad så Därför blev det lite halvdant förra månaden. Vilken försök är ni på? 

Haha exakt samma här! Fast för mig har det varit lukten av handsprit uuuh!

Vad tråkigt att höra att ni fick ett missfall :( så himla vanligt har man förstått dock. Oj vad jobbigt med 2 infektioner efter det! Kul att ni är på banan nu igen iaf :)

Vi är på 6:e försöket
  • Loppster
    Sophiee92 skrev 2022-03-14 21:35:37 följande:
    Haha exakt samma här! Fast för mig har det varit lukten av handsprit uuuh!

Vad tråkigt att höra att ni fick ett missfall :( så himla vanligt har man förstått dock. Oj vad jobbigt med 2 infektioner efter det! Kul att ni är på banan nu igen iaf :)

Vi är på 6:e försöket

Haha ja handsprit och kaffe har jag reagerat på men snuset är värst. Haha hoppas det är symtom. Kan inte minnas att jag haft så innan. Har du det? 

tack Hjärta

• Emzor1

Kiiwii: kunde inte citera, fy vad jobbigt.. har du haft utebliven äl just den här månaden? Jag håller verkligen med dig, när det har gått såpass långt i cykeln så att man förstår att det inte blivit någon graviditet så längtar man bara efter mensen.

Jag hoppas verkligen det kommer igång för dig snart och att det blir ett plus för dig inom en snar framtid, helst igår!

• Loppster

äl+9 idag. Hade molvärk sent igårkväll. Nästan som små hugg? Idag har jag haft dovt illamående sen jag steg upp och öm i ryggen. Försöker tänka att jag inbillar mig och att det inte är symtom så jag inte blir besviken. tänker nog hålla mig ifrån att testa tills dagen efter Bim. 

• tovikan
    Loppster skrev 2022-03-15 16:43:50 följande:

äl+9 idag. Hade molvärk sent igårkväll. Nästan som små hugg? Idag har jag haft dovt illamående sen jag steg upp och öm i ryggen. Försöker tänka att jag inbillar mig och att det inte är symtom så jag inte blir besviken. tänker nog hålla mig ifrån att testa tills dagen efter Bim. 

Spännande! Hur länge har ni försökt? Hoppas på pluss!
    Jag har Bim+1 idag och ännu ingen mens. Har ibland lite oregelbunden mens så kommer den inte imorn så testar jag på torsdag (bim+3)
Svar på tråden BIM mars 2022