• evelinagra1

BIM mars 2022

Hittade ingen mars tråd så tror inte det finns någon än så tänkte att jag startar en

detta blir vårat 14e försök tror jag har tappat räkningen haha.. vi har gjort en utredning och de har inte hittat något ?fel? på någon av oss så nu står vi i kö för vidare utredning och behandling men jag hoppas såklart att vi inte ska behöva komma dit!

Förra månaden blev ägglossningen väldigt sen så är lite osäker på BIM men om det kommer i normal tid så borde bim bli 6/3

hoppas på många fina pluss denna månaden <3

6/3 evelinagra1 (14e försöket 1a barnet )

• Svar på tråden BIM mars 2022
  • tovikan
    Sophiee92 skrev 2022-03-17 06:46:53 följande:
    Tack <3
    Ah okej :) så himla starkt att du klarat att vänta såhär länge tycker jag. Skriv när du testat imorgon! 
    Där kom mensen även för mig! Tråkigt såklart men Känns ändå ok denna gången, och hoppar så småningom över till april-tråden. 
  • Loppster
    tovikan skrev 2022-03-17 14:55:06 följande:
    Där kom mensen även för mig! Tråkigt såklart men Känns ändå ok denna gången, och hoppar så småningom över till april-tråden. 
    Åh så tråkigt Hjärta hoppas nästa månad är er. 
  • Dalkulla17

Hej på er!Glad

Det var jag som skrev för drygt en vecka sen som bara fick massa glada gubbar/positiva ÄL-tester i över en vecka. Nu är jag (troligtvis) ÄL+9/BIM-6. Så går nu bara runt och försöker fördriva väntetiden fram till BIM. Men med världens sämsta tålamod går det sådär.. kom därför på en teori imorse att göra ett ÄL-test i morgonurinen för att jag läst att det också ska kunna visa graviditet, och på samma sätt spara på graviditetstesten. Haha, förstår hur sjuk jag låter. Testet blev iallafall negativt och jag blev superdeppig. Bestämde mig vid lunchtid för att ta ett graviditetstest (ej testa tidigt) för att "dra av plåstret" om det nu är så att det inte blev någon graviditet denna gång. Testet var också negativt men efter 10 minuters stirrande kunde jag i vissa ljus skymta en liten liten skugga där strecket ska visas. Men var troligtvis inget.. hoppet är iallafall inte 100% över än, som det kändes imorse. Blir en tålamodsprövande tid kommande vecka också, och hoppas på att hormonet ännu inte syns i urinen, med troligtvis onödigt många tester. Flört 

Tills dess får jag läsa om era lyckade tester och bars hålla tummarna. Lycka till allihopa! 

• Kvinna1989

Jag har bim den 28/3 men denna månaden har vi bara hunnit/kunnat ha sex 1 gång och det var på dag 11 i min cykel (blir svårt ibland med en 6 månaders bebis att försöka :D ) . 

Sist jag blev gravid hade vi sex på dag 7, 12 och 17 så bara 3 gånger ocjäh ett plus så man vet ju aldrig :)

Skulle vara kul med barn tätt!

• tovikan
    Loppster skrev 2022-03-17 15:04:21 följande:
    Åh så tråkigt Hjärta hoppas nästa månad är er. 
    Tack! Hoppas du far ditt pluss denna manaden!
  • Fridacat
    norrpigan skrev 2022-03-17 13:50:35 följande:

Här är också en som håller på bli tokig! Sa till mig själv att nu testat jag en sista gång, sen blir det inge mer än på lördag. Men såklart såg jag ju ett streck, så starka streck på stickorna har jag inte fått Drömmer Så nu är jag ännu mer förvirrad och fundersam. Haha! Skymtar ni nått? Visar ett oredigerat högst upp och en redigerad under.

Ser också ett svagt streck, typ så såg ju mitt ut när jag testa i lördags, testade med digitalt några timmar senare och det var positivt. Hoppas det blir positivt på lördag????????????
  • norrpigan
    Fridacat skrev 2022-03-17 18:48:43 följande:
    Ser också ett svagt streck, typ så såg ju mitt ut när jag testa i lördags, testade med digitalt några timmar senare och det var positivt. Hoppas det blir positivt på lördag????????????
    Ja men vad kul! SkämsBlev bara så förvånad att jag faktiskt såg hyfsat tydligt streck då dom tidigare testerna var super svaga! Känner mig verkligen gravid, så har svårt att tro att jag inte är de... Men den här gången har det verkligen vart från ena sekunden till den andre. Är som dom säger, den luriga fyran SkrattandeFlört
  • Aducia
    Fyrklöverns skrev 2022-03-17 10:32:02 följande:
    Haha ja man blir ju lite tokig man känner efter! Kul att du kunde känna dina andra graviditeter så tidigt :) 
    Jag är på äl+5 och som vanligt googlar man om när ägget fäster och om någon känt detta haha! Tyckte jag hade som mensvärk imorse och tempen hade också skjutit ett större steg uppåt så då börjar man överanalysera direkt xD
    Haha förstår dig! 
    Nidblödning och molvärk ikväll har jag, så nu gick min övertygelse om att jag inte var gravid tillbaka till att det kanske blir nu då haha!

Min temp skjöt i höjden igår men rättade till sig imorse men då var den istället lägre så kan ju absolut vara implantation för då gör tempen en dipp. Har en tempdrop!

Känner du något?
  • Sophiee92
    tovikan skrev 2022-03-17 14:55:06 följande:
    Fasiken då... Ja vi ses garanterat i april tråden då!
  • sassafrasmir
    Mjarå skrev 2022-03-17 11:57:27 följande:

Åh vad kul! Håller tummarna för oss alla här :)
    Vi har försökt länge... Aktivt kanske ett år, men kört oskyddat i två år. Jag försöker få med min sambo på en utredning men han är inte intresserad av det ännu. Tror mest han är rädd att det skulle vara något med honom i och med att jag redan har ett barn. Hur länge har ni försökt? 

Meeh jobbigt att han inte är intresserad, själv vill man ju bara veta hur det ligger till! Men kan ändå förstå att han är rädd att vara ?den felande länken?. Vi har försökt snart ett år, fick tidigt missfall i december och ingen av oss har barn sedan tidigare. Längtar sååå mycket!! 
Svar på tråden BIM mars 2022