• evelinagra1

BIM mars 2022

Hittade ingen mars tråd så tror inte det finns någon än så tänkte att jag startar en

detta blir vårat 14e försök tror jag har tappat räkningen haha.. vi har gjort en utredning och de har inte hittat något ?fel? på någon av oss så nu står vi i kö för vidare utredning och behandling men jag hoppas såklart att vi inte ska behöva komma dit!

Förra månaden blev ägglossningen väldigt sen så är lite osäker på BIM men om det kommer i normal tid så borde bim bli 6/3

hoppas på många fina pluss denna månaden <3

6/3 evelinagra1 (14e försöket 1a barnet )

• Svar på tråden BIM mars 2022
  • Kiiwii
    Emzor1 skrev 2022-03-14 10:41:48 följande:

Testade imorse med abblo tidigt test, det ska ju mäta från 5 mui (?), Men det var tokblankt Rynkar på näsan får nog bara acceptera att mensen är sen för att jag så hemskt gärna vill vara gravid

Tråkigt, är lite i samma sits :/

Sen eller utebliven ÄL så mensen kommer aldrig och inte är man gravid. Nu vill man ju bara få mens så man får börja om. 
  • tovikan
    Sophiee92 skrev 2022-03-14 06:47:20 följande:
    Håller tummarna att det inte är mensen som är på g utan något annat! Jag har haft samma symtom som förra månaden , dvs mensvärk sen ca 1 vecka + trötthet och ömma bröst, men det visade sig ju bara vara PMS sist så jag vågar absolut inte hoppas på något annat denna månad... :( Inte testat än, vågar inte men kommer nog att testa imorgon om mensen inte dykt upp. Menade förstås BIM -2 igår haha, skrev fel. Du är BIM idag då väl? 
    Åh, hoppas på ett pluss för dig! Vilket försök är detta? För oss är det fjärde, så inte särskilt länge, men känns såklart som en evighet.

Det är så jobbigt att pms har samma symtom som innan man blir gravid. Det gör en tokig!

Jag har BIM idag eller imorgon. Hade en 27 dagars cykel förra månaden men brukar ha 28. Jag är livrädd för att testa haha, så tänker nog försöka vänta. Skriv om du tar ett test! 
  • Sophiee92
    tovikan skrev 2022-03-14 12:52:25 följande:
    Åh, hoppas på ett pluss för dig! Vilket försök är detta? För oss är det fjärde, så inte särskilt länge, men känns såklart som en evighet.

Det är så jobbigt att pms har samma symtom som innan man blir gravid. Det gör en tokig!

Jag har BIM idag eller imorgon. Hade en 27 dagars cykel förra månaden men brukar ha 28. Jag är livrädd för att testa haha, så tänker nog försöka vänta. Skriv om du tar ett test! 
    Men tack vad gullig du är! Jag hoppas så innerligt på ett pluss denna gång men avfärdar tanken hela tiden med ?varför skulle hända mig...? speciellt efter förra månadens stora besvikelse. Minns att vi pratade då också då vi verkar ha BIM precis samtidigt. Vi är på försök nr 6, inga barn sen innan och det känns som en hel evighet även här :(( 

Jaaa hur kan naturen ha bestämt att det ska vara så liksom! Blir så otroligt påfrestande varje månad,

Ah förstår! Ja nu såhär nära BIM är det verkligen läskigt att ta test, man vet liksom att det borde synas om man var gravid. Absolut det gör jag! Detsamma till dig! Jag kommer att testa imorgon bitti om mensen inte dykt upp innan.
  • tovikan
    Loppster skrev 2022-03-14 14:05:07 följande:

Tovikan och sophiee92: har ni några symtom? 

BIM idag men inga symtom förutom mensvärk. Så förmodligen mensen som är på G men håller hoppet uppe såklart :)

När har du BIM? 
  • tovikan
    Sophiee92 skrev 2022-03-14 13:21:32 följande:
    Men tack vad gullig du är! Jag hoppas så innerligt på ett pluss denna gång men avfärdar tanken hela tiden med ?varför skulle hända mig...? speciellt efter förra månadens stora besvikelse. Minns att vi pratade då också då vi verkar ha BIM precis samtidigt. Vi är på försök nr 6, inga barn sen innan och det känns som en hel evighet även här :(( 

Jaaa hur kan naturen ha bestämt att det ska vara så liksom! Blir så otroligt påfrestande varje månad,

Ah förstår! Ja nu såhär nära BIM är det verkligen läskigt att ta test, man vet liksom att det borde synas om man var gravid. Absolut det gör jag! Detsamma till dig! Jag kommer att testa imorgon bitti om mensen inte dykt upp innan.
    Usch ja förra månaden var tuffast :( förhoppningsvis är det vår tur snart och vi slipper denna jobbiga väntan! 
  • Sophiee92
    Loppster skrev 2022-03-14 14:05:07 följande:

Tovikan och sophiee92: har ni några symtom? 

Vågar inte hoppas på något men har molvärk sen 1 vecka tillbaka ungefär, ömma bröst och väldigt trött. Dock haft samma symtom tidigare och då har mensen kommit som vanligt så tror med största säkerhet att det bara är mensen som är påväg tyvärr :(( Hur går det för dig?
  • Loppster
    Tovikan och sophiee92: hoppas mensen håller sig borta för er båda Hjärta

Jag har lite molvärk varje dag, lite ömma bröst. Idag har jag varit lättirriterad. men det hade lika väl kunnat vara vanliga symtom för mens. har 1 vecka kvar till Bim. Är på äl+8 idag. 
  • MaddeBreli

Hoppar in här jag å! Börjar med o säga grattis till alla er som plussat pch lycka till vi övriga! ? Jag sitter här som på nålar o bara tok längtar tills jag kan testa! Är på äl +5 så det är ju ett tag kvar.. Haft molvärk i tjejmagen sen ett par dagar efter ägglossning så man hoppas ju..! 

• Sophiee92
    tovikan skrev 2022-03-14 17:23:18 följande:
    Usch ja förra månaden var tuffast :( förhoppningsvis är det vår tur snart och vi slipper denna jobbiga väntan! 
    Ja man hoppas ju så innerligt på det! Håller tummarna för oss imorgon!
Svar på tråden BIM mars 2022