• evelinagra1

BIM mars 2022

Hittade ingen mars tråd så tror inte det finns någon än så tänkte att jag startar en

detta blir vårat 14e försök tror jag har tappat räkningen haha.. vi har gjort en utredning och de har inte hittat något ?fel? på någon av oss så nu står vi i kö för vidare utredning och behandling men jag hoppas såklart att vi inte ska behöva komma dit!

Förra månaden blev ägglossningen väldigt sen så är lite osäker på BIM men om det kommer i normal tid så borde bim bli 6/3

hoppas på många fina pluss denna månaden <3

6/3 evelinagra1 (14e försöket 1a barnet )

• Svar på tråden BIM mars 2022
  • Sophiee92
    tovikan skrev 2022-03-15 15:59:08 följande:

Sophiee92: tog du test i morse? Hur gick det? 

Yes jag testade igår morse, tokblankt, och någon timme senare kom mensen med buller och bång... :( orkar inte logga in alls igår men känns lättare nu igen.
    Hur har det gått för dig?? 
  • Loppster
    Sophiee92 skrev 2022-03-16 19:40:37 följande:
    Yes jag testade igår morse, tokblankt, och någon timme senare kom mensen med buller och bång... :( orkar inte logga in alls igår men känns lättare nu igen.
    åh Vad tråkig. Hoppas det Är er tur nästa månad Hjärta
  • tovikan
    Sophiee92 skrev 2022-03-16 19:40:37 följande:
    Nej vad trakigt :( Forstar att det ar jobbigt, det finns inget varre. 
    Jag har inte testat an. Vantar pa mensen och det kanns som att den ar pa vag, men man lever ju pa hoppet sa klart.
  • Sophiee92
    tovikan skrev 2022-03-16 19:49:24 följande:
    Nej vad trakigt :( Forstar att det ar jobbigt, det finns inget varre. 
    Jag har inte testat an. Vantar pa mensen och det kanns som att den ar pa vag, men man lever ju pa hoppet sa klart.
    Ja verkligen :( tillslut efter tillräckligt många misslyckade försök känns det som att det aldrig kommer att gå... Försöker dock tänka positivt och fokusera på nästa månad igen <3 Men guuud det låter ju super hoppfullt! När tänkte du testa? 
  • H0nd3ndär

Gurre94: Det är olika om ägget släpper 1 eller 2 dagar efter positivt äl-test. Mitt test vart positivt båfe igår och idag. Rätt säker på att äl sker någon gång imorgon (om kroppen orkar släppa igenom en äl). Jag har alltid positivt 2 dagar och så släpper ägget när testet sjunkit undan igen. Men det är olika från person till person. Det bästa är att öära känna sin kropp.

• Irre91

Fick missfall förra månaden så detta blir andra försöket direkt efter.. bim ska ske om ca 1 vecka! håller tummarna och önskar oss alla lycka till!! Har inte fått mens mellan missfall.. körde direkt på.. 

• sassafrasmir

Mjarå: Samma här! Har också bim 30e. Hoppas vi båda plussar! (Och alla ni andra också såklart:)))
    Hur länge har ni försökt? 

• tovikan
    Sophiee92 skrev 2022-03-16 20:21:12 följande:
    Ja verkligen :( tillslut efter tillräckligt många misslyckade försök känns det som att det aldrig kommer att gå... Försöker dock tänka positivt och fokusera på nästa månad igen <3 Men guuud det låter ju super hoppfullt! När tänkte du testa? 

Usch, jag vet precis :( Snart ar det er tur!!

Jag tankte vanta att testa till fredag morgon (bim +4). Har lite oregelbunden cykel, oftast 27-28 dagar men ibland 30, sa tanker att om mensen inte kommer pa fredag sa finns det en chans i alla fall.

• Sophiee92
    tovikan skrev 2022-03-16 23:23:45 följande:

Usch, jag vet precis :( Snart ar det er tur!!

Jag tankte vanta att testa till fredag morgon (bim +4). Har lite oregelbunden cykel, oftast 27-28 dagar men ibland 30, sa tanker att om mensen inte kommer pa fredag sa finns det en chans i alla fall.

Tack <3
    Ah okej :) så himla starkt att du klarat att vänta såhär länge tycker jag. Skriv när du testat imorgon! 
Svar på tråden BIM mars 2022