• evelinagra1

BIM mars 2022

Hittade ingen mars tråd så tror inte det finns någon än så tänkte att jag startar en

detta blir vårat 14e försök tror jag har tappat räkningen haha.. vi har gjort en utredning och de har inte hittat något ?fel? på någon av oss så nu står vi i kö för vidare utredning och behandling men jag hoppas såklart att vi inte ska behöva komma dit!

Förra månaden blev ägglossningen väldigt sen så är lite osäker på BIM men om det kommer i normal tid så borde bim bli 6/3

hoppas på många fina pluss denna månaden <3

6/3 evelinagra1 (14e försöket 1a barnet )

• Svar på tråden BIM mars 2022
  • Kiiwii

Tror min mens är på gång då det drar och känns en hel del i tjejmagen. Hoppas mensen kommer snart så man kan börja om och få en ny chans. 

• Fyrklöverns

Men gud vad många som plussar, stort grattis till er alla! <3
    Jag har precis passerat ägglossning och den lååååånga väntan börjar nu.. Hatar att vara i slutet av månaden i BIM tråden, det händer så mycket under tiden man ens får ägglossning haha! Återigen grattis till er fina tjejer som fått sina plus och lycka till till oss andra som väntar :)

• Emzor1

Stort grattis till alla som testat positivt!!! Hjärta

Jag förväntade mig min mens igår alt. Idag men den lyser med sin frånvaro.. vi tog ett RFSU testa tidigt igår men det var så blankt som det kan bli.. 

När jag var ute med hunden idag trodde jag att jag fick mens då jag kände hur det blev blött (ursäkta för tmi), men det var bara väldigt rika flytningar vilket jag inte är van vid. När jag och min man satt i bilen förut bröt jag ut i tårar och storgrät i 1h helt utan anledning. 

Men testerna visar ju negativt, är jag skengravid? Har någon annan erfarenhet av det?

Just nu vill jag bara att mensen ska komma så att man kan börja om på nytt, testerna ljuger ju inte..

• Fyrklöverns
    Emzor1 skrev 2022-03-13 22:08:32 följande:

Stort grattis till alla som testat positivt!!! Hjärta

Jag förväntade mig min mens igår alt. Idag men den lyser med sin frånvaro.. vi tog ett RFSU testa tidigt igår men det var så blankt som det kan bli.. 

När jag var ute med hunden idag trodde jag att jag fick mens då jag kände hur det blev blött (ursäkta för tmi), men det var bara väldigt rika flytningar vilket jag inte är van vid. När jag och min man satt i bilen förut bröt jag ut i tårar och storgrät i 1h helt utan anledning. 

Men testerna visar ju negativt, är jag skengravid? Har någon annan erfarenhet av det?

Just nu vill jag bara att mensen ska komma så att man kan börja om på nytt, testerna ljuger ju inte..

Vad frustrerande det måste vara, men hoppet är verkligen inte ute bara för att du testat negativt idag. Testa imorgon igen med annat märke eller om två dagar ifall du lyckas hålla dig. Håller tummarna! <3
  • Emzor1
    Fyrklöverns skrev 2022-03-13 22:10:19 följande:
    Vad frustrerande det måste vara, men hoppet är verkligen inte ute bara för att du testat negativt idag. Testa imorgon igen med annat märke eller om två dagar ifall du lyckas hålla dig. Håller tummarna! <3
    Tack snälla för peppen Hjärta ska testa imorgon bitti med abblo tidigt test Glad
  • tovikan
    Sophiee92 skrev 2022-03-13 11:05:11 följande:
    Tovika: hur går det för dig? Har du testat något eller väntar du tills BIM? Vi är nästan helt tajmade, jag är på BIM +2 idag.
    Jag har inte testat än! Är iväg tills imorgon så om inte mensen kommit då så testar jag. Hela dagen har jag haft som mensvärk, och varje gång jag gått på toa så har jag forvantat mig att se blod, men inte än. Men känns verkligen som mensen är på G. Hade jag haft andra symtom än molvark så hade jag nog vart mer hoppfull, men känns verkligen som innan mens. Iof kände jag mig gravid förra månaden så vem vet haha. Har du testat något? Så du hade Bim för två dagar sen? Eller om två dagar? 
  • tovikan
    Hoppas 2012 skrev 2022-03-13 23:49:05 följande:

Borde man kunna se plus på ÄLL+10 som norm? Eller vad är vanligast tror ni? Kört om man inte ser på ÄL+10-12 typ?

grattis till alla plus!!

Tror det ar pa gransen! Men beror nog mest pa hur lang din cykel ar. Jag plussade pa bim-3 med min son, vilket var AL+11. Min cykel ar oftast 28 dagar. Vissa plussar dock inte forran efter BIM, sa det ar valdigt individuellt, och tror definitivt inte att det ar kort om du inte ser ett strack pa AL+10-12! 
  • Sophiee92
    tovikan skrev 2022-03-13 23:25:52 följande:
    Jag har inte testat än! Är iväg tills imorgon så om inte mensen kommit då så testar jag. Hela dagen har jag haft som mensvärk, och varje gång jag gått på toa så har jag forvantat mig att se blod, men inte än. Men känns verkligen som mensen är på G. Hade jag haft andra symtom än molvark så hade jag nog vart mer hoppfull, men känns verkligen som innan mens. Iof kände jag mig gravid förra månaden så vem vet haha. Har du testat något? Så du hade Bim för två dagar sen? Eller om två dagar? 
    Håller tummarna att det inte är mensen som är på g utan något annat! Jag har haft samma symtom som förra månaden , dvs mensvärk sen ca 1 vecka + trötthet och ömma bröst, men det visade sig ju bara vara PMS sist så jag vågar absolut inte hoppas på något annat denna månad... :( Inte testat än, vågar inte men kommer nog att testa imorgon om mensen inte dykt upp. Menade förstås BIM -2 igår haha, skrev fel. Du är BIM idag då väl? 
  • Emzor1

Testade imorse med abblo tidigt test, det ska ju mäta från 5 mui (?), Men det var tokblankt Rynkar på näsan får nog bara acceptera att mensen är sen för att jag så hemskt gärna vill vara gravid

Svar på tråden BIM mars 2022