• evelinagra1

BIM mars 2022

Hittade ingen mars tråd så tror inte det finns någon än så tänkte att jag startar en

detta blir vårat 14e försök tror jag har tappat räkningen haha.. vi har gjort en utredning och de har inte hittat något ?fel? på någon av oss så nu står vi i kö för vidare utredning och behandling men jag hoppas såklart att vi inte ska behöva komma dit!

Förra månaden blev ägglossningen väldigt sen så är lite osäker på BIM men om det kommer i normal tid så borde bim bli 6/3

hoppas på många fina pluss denna månaden <3

6/3 evelinagra1 (14e försöket 1a barnet )

• Svar på tråden BIM mars 2022
  • Fridacat

Tack snälla ni! Har så extremt dåligt tålamod så köpte clearblue digitala testa tidigt, och tog ett under dagen. Det var positivt! Skönt att få det bekräftat. Lycka till alla och hoppas på många plus i tråden<3!

• Pico
    Fridacat skrev 2022-03-12 18:39:57 följande:

Tack snälla ni! Har så extremt dåligt tålamod så köpte clearblue digitala testa tidigt, och tog ett under dagen. Det var positivt! Skönt att få det bekräftat. Lycka till alla och hoppas på många plus i tråden<3!

Grattis Hjärta
  • Gurre94

Grattis ni som plussatHjärta 
    jag själv väntar in på ägglossningen och har precis fått blinkand smilie på digitala test, nån här som kör samma eller vet ungefär hur lång tid det ?brukar? ta innan/ om man får den inte blinkande?Glad

• Grodan90
    Gurre94 skrev 2022-03-13 09:31:10 följande:

Grattis ni som plussatHjärta 
    jag själv väntar in på ägglossningen och har precis fått blinkand smilie på digitala test, nån här som kör samma eller vet ungefär hur lång tid det ?brukar? ta innan/ om man får den inte blinkande?Glad

Jag använde dom testen förra gången jag blev gravid och fick blinkande gubbe fem dagar innan den fasta kom :)
  • Sophiee92
    tovikan skrev 2022-03-12 16:48:09 följande:
    Det låter ju lovande! Jag har inga symtom alls och har bim-2 så antar att det inte tog sig denna gången (vart fjärde försök). Med sonen hade jag tydliga symtom redan en vecka innan bim, med onda brostvartor, humörsvängningar och molvark. 
    Tovika: hur går det för dig? Har du testat något eller väntar du tills BIM? Vi är nästan helt tajmade, jag är på BIM +2 idag.
  • ems1991

Jag hoppar ur här då min mens kom igår på BIM dagen. Lycka till alla :)

• Kiiwii
    MariaNathalie skrev 2022-03-13 17:22:37 följande:
    Idag på äl + 10 kom det bästa beskedet 
    Stort grattis Solig 
Svar på tråden BIM mars 2022