• evelinagra1

BIM mars 2022

Hittade ingen mars tråd så tror inte det finns någon än så tänkte att jag startar en

detta blir vårat 14e försök tror jag har tappat räkningen haha.. vi har gjort en utredning och de har inte hittat något ?fel? på någon av oss så nu står vi i kö för vidare utredning och behandling men jag hoppas såklart att vi inte ska behöva komma dit!

Förra månaden blev ägglossningen väldigt sen så är lite osäker på BIM men om det kommer i normal tid så borde bim bli 6/3

hoppas på många fina pluss denna månaden <3

6/3 evelinagra1 (14e försöket 1a barnet )

• Svar på tråden BIM mars 2022
  • Hoppas 2012
    norrpigan skrev 2022-03-16 22:25:21 följande:

Är det någon som har BIM nu på fredag? Glad

Jag!
  • Loppster

Bim+11 idag. antingen Ska jag ha historiens värsta mens, bli sjuk eller så är jag gravid. För jag har väldigt mycket symtom nu varje dag. Jag har aldrig mensvärk eller symtom för mens förens dagen innan eller samma dag så därför börjar jag kanske misstänka att jag faktiskt är gravid eller skengravid haha. 

mina symtom: 
    3 dagen med illamående 
    sjukt luktsinne 
    huvudvärk från och till 
    molvärk som beter sig lite olika, ibland drar det från Naveln och ner mot jumskarna. För några dagar sen va det som små hugg eller nålstick och ibland bara vanlig molvärk. 
    ont i ländryggen
    väääldigt svajigt humör
    törstig 

• Aducia

Känner mig mer som att jag är skengravid nu ???? 
    Jag blir nästan lite galen när man känner efter haha!

Äl+6-7

Kände ju lika tidigt med mina tidigare barn men då var det faktiskt lite tydligare, eller med nr 2 var det tydligare än nu 

• Fyrklöverns
    Aducia skrev 2022-03-17 10:11:18 följande:

Känner mig mer som att jag är skengravid nu ???? 
    Jag blir nästan lite galen när man känner efter haha!

Äl+6-7

Kände ju lika tidigt med mina tidigare barn men då var det faktiskt lite tydligare, eller med nr 2 var det tydligare än nu 

Haha ja man blir ju lite tokig man känner efter! Kul att du kunde känna dina andra graviditeter så tidigt :) 
    Jag är på äl+5 och som vanligt googlar man om när ägget fäster och om någon känt detta haha! Tyckte jag hade som mensvärk imorse och tempen hade också skjutit ett större steg uppåt så då börjar man överanalysera direkt xD
  • Mjarå
    sassafrasmir skrev 2022-03-16 22:51:46 följande:

Mjarå: Samma här! Har också bim 30e. Hoppas vi båda plussar! (Och alla ni andra också såklart:)))
    Hur länge har ni försökt? 

Åh vad kul! Håller tummarna för oss alla här :)
    Vi har försökt länge... Aktivt kanske ett år, men kört oskyddat i två år. Jag försöker få med min sambo på en utredning men han är inte intresserad av det ännu. Tror mest han är rädd att det skulle vara något med honom i och med att jag redan har ett barn. Hur länge har ni försökt? 

• Idde123

Hej alla! Jag hoppar in i tråden.

Blev oplanerat gravid i december och fick missfall i v 10 i januari. Efter det vill jag verkligen bli gravid igen. Bekräftad ägglossning förra veckan och har beräknad BIM nu på söndag 20/3. Hoppas! 

• norrpigan

Här är också en som håller på bli tokig! Sa till mig själv att nu testat jag en sista gång, sen blir det inge mer än på lördag. Men såklart såg jag ju ett streck, så starka streck på stickorna har jag inte fått Drömmer Så nu är jag ännu mer förvirrad och fundersam. Haha! Skymtar ni nått? Visar ett oredigerat högst upp och en redigerad under.

• Leopard91
    norrpigan skrev 2022-03-17 13:50:35 följande:

Här är också en som håller på bli tokig! Sa till mig själv att nu testat jag en sista gång, sen blir det inge mer än på lördag. Men såklart såg jag ju ett streck, så starka streck på stickorna har jag inte fått Drömmer Så nu är jag ännu mer förvirrad och fundersam. Haha! Skymtar ni nått? Visar ett oredigerat högst upp och en redigerad under.

Jag tycker mig se ett svagt streck, fick typ lika svagt när jag var gravid med min dotter. ta ett digitalt på lördag <3
  • norrpigan
    Leopard91 skrev 2022-03-17 13:55:14 följande:
    Jag tycker mig se ett svagt streck, fick typ lika svagt när jag var gravid med min dotter. ta ett digitalt på lördag <3
    Tack, då kanske jag inte är helt tokig iallafall. Känns som man håller på bli det när man analyserar allting hela tiden Drömmer Håll tummarna för mig Hjärta 
Svar på tråden BIM mars 2022